English

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

آزادراه اهواز - اصفهان ساخته می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در چند روز گذشته ساخت آزادراه اهواز - اصفهان در دولت مصوب شد.

 آزادراه اهواز - اصفهان ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، خیرالله خادمی اظهار کرد: آزاد راهی به طول 237 کیلومتر مصوب شده تا از لردگان اصفهان به سمت اهواز ایجاد شود و این مسیر می‌تواند برای استان خوزستان و به خصوص مناطق شمال شرقی استان یک فرصت بسیار خوب باشد زیرا یک مسیر مهم برای توسعه است.

 خادمی، افزود: این آزادراه طوری طراحی خواهد شد که بتوان در کنار آن شهرهای جدید ایجاد کرد و با این وسعت نظر دولت، حداکثر توجه به استان خوزستان شده است.

وی گفت: به دنبال آن هستیم تا اصفهان را به خوزستان از طریق ریلی متصل کنیم و در این زمینه با توجه به توافقاتی که با یک شرکت از کره جنوبی انجام شده، مطالعات تکمیلی آن صورت گرفته و مبلغ سرمایه‌گذاری آن حدود 12 هزار میلیارد تومان است.

وی با اعلام اینکه در وضعیتی که مشکلات مالی در کشور وجود دارد، اما بیشتر پروژه‌های خوزستان با روند مناسبی در حال انجام هستند، افزود: توجه وزارت راه و شهرسازی به خوزستان در تصمیمات و مصوبه‌هایی که برای استان در نظر گرفته می‌شود، بسیار زیاد است و خوزستان دارای اهمیت بسیاری برای وزارت راه و شهرسازی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی خوزستان جاده‌های منتهی به خروجی‌ها و ارتباط با سایر استان‌ها است و حل این مشکل یکی از نیازهای اساسی مردم خوزستان است. برای رفاه مردم و توسعه بیشتر در خوزستان باید ارتباطات را با استان‌های دیگر تقویت و شبکه‌های حمل و نقل اتصال به خوزستان را با ظرفیت بالایی ایجاد کنیم.

خادمی با اشاره به این‌که باید شبکه‌های حمل و نقل اتصال به خوزستان را با ظرفیت بالایی ایجاد کنیم، گفت: برای رفاه مردم و توسعه بیشتر در خوزستان باید ارتباطات را با استان‌های دیگر تقویت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه