English

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

حضور گسترده مردم در انتخابات پاسخی کوبنده به توطئه های دشمن است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو پاسخی کوبنده به توطئه های دشمنان نظام اسلامی و نشانه اتحاد و انسجام ملت ایران است.

حضور گسترده مردم در انتخابات پاسخی کوبنده به توطئه های دشمن است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک اظهار داشت: مردم ایران اسلامی طی چهار دهه گذشته هموراه ثابت کرده اند که پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و در هر عرصه ای که تکلیف حضور داشته باشند حماسه آفرینی می کنند، بنابراین در این انتخابات نیز قطعا حضور پرشوری را به منصه ظهر خواهند گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: اقتدار ایران اسلامی در 29 اردیبهشت ماه یک بار دیگر به جهانیان نشان داده خواهد شد و مردم مومن و ولایتمدار کشورمان، با حضور در پای صندوق های رای، پشتیبانی قاطعانه خود را از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب و امام راحل به دشمن اعلام می کنند.

دری نجف آبادی بیان کرد: این حضور گسترده علاوه بر فراهم کردن زمینه انتخاب فرد اصلح، جواب کوبنده ای به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و همچنین منافقان و کوردلان است که چشم به کشور دوخته اند و هرگز از هیچ توطئه ای فروگذار نمی کنند.

وی خاطرنشان ساخت: نیروهای انتظامی و ستادهای برگزاری انتخابات بایستی نظارت جدی بر امور انتخابات را مدنظر داشته و کاملا هوشیارانه عمل کرده و از تمام ظرفیت های موجود در راستای برگزاری انتخاباتی سالم بهره بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: رعایت اخلاق در انتخاب مهمترین اصل است و تمام کاندیداها باید به آن پایبند باشند و به این واسطه که همه این نامزدها از شورای نگهبان تایید صلاحیت دریافت کرده اند، نباید یکدیگر را تخریب کنند.

دری نجف آبادی افزود: در هر عرصه ای همه ما موظفیم انسجام و هم گرایی را در جامعه تقویت کنیم و از تخریب یکدیگر بپرهیزیم و بهتر است کاندیدها بیشترین همت خود را به منظور تبیین برنامه های خود برای مردم به کار گیرند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر افرادی که با رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها پا به عرضه مسئولیت و فعالیت می گذارند، بایستی بدانند که وامدار مردم هستند و خدمت گزاری به ملت را در سرلوحه امور قرار دهند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه 96 به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه