English

خواسته بزرگ کرمانشاه محقق شد؛

واگذاری پالایشگاه کرمانشاه متوقف شد

رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در کرمانشاه گفت: اعتماد و خلق حماسه مردم شریف کرمانشاه در استقبال از دکتر روحانی و همچنین پیگیری‌های مداوم ستاد در استان، به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر توقف واگذاری پالایشگاه کرمانشاه منجر شد.

واگذاری پالایشگاه کرمانشاه متوقف شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر جلیل صحرایی در جمع خبرنگاران بابیان این مطلب که پالایشگاه کرمانشاه هویت مردم این دیار به شمار می‌رود، افزود: از همان ساعات اولیه شروع بکار ستاد دکتر روحانی در کرمانشاه گروه‌ها و اقشار مختلفی مانند اهل سنت، اهل حق، پرسنل پالایشگاه و ... مطالباتی را خواستار بودند.

وی ادامه داد: پیگیری این مطالبات همچون خواسته اهل سنت که مدیران محلی از خودشان باشند، اهل حق که حقوق شهروندی و توسعه یافتن منطقه آن‌ها رعایت شود، پرسنل پالایشگاه کرمانشاه که بسیار نگران بودند از واگذاری این مجموعه و حتی مال‌باختگان که در دو نوبت مراجعه کردند و ... بر عهده ستاد بود که ما قول دادیم با سفر رئیس‌جمهور مطالبات را انتقال دهیم و به قولمان وفا کردیم به‌نحوی‌که جناب روحانی در دیدار با مردم در سالن امام خمینی (ره) برخی از آن‌ها را عنوان کردند.

دکتر صحرایی در خصوص کم و کیف اجرایی شدن توقف واگذاری پالایشگاه کرمانشاه ابراز داشت: علاوه بر بیان عمومی مطالبات مردم استان به تیم رئیس‌جمهور در کرمانشاه، به‌طور خصوصی در جلسه با آقای روحانی این مسائل ازجمله واگذاری پالایشگاه را عنوان کردیم و پس از تحلیل مسئله، دکتر روحانی همان لحظه با وزیر نفت تماس گرفتند و پس از بازدید تیم رئیس‌جمهور از کنار پالایشگاه و گزارش کار آقای صفری نماینده کرمانشاه از روند کاری و موقعیتی این مجموعه برای استان قول‌های ابتدایی توجه ویژه داده شد.

رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در کرمانشاه ادامه داد: بعد از سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه، مجدداً برای پیگیری با دکتر بانک در تهران نشست‌های مداوم مبنی بر ارجاع مسئله با دکتر شریعتمداری شدم و خوشبختانه دیروز خبر رسید که مسئله حل‌شده و روند واگذاری پالایشگاه به بخش خصوصی متوقف‌شده است.

صحرایی بابیان این مطلب که پالایشگاه جزء خاطرات هشت سال مقاومت مردم کرمانشاه در برابر هجوم دشمن و نماد توسعه استان است، خاطرنشان ساخت: این توقف در پاسخ به اعتراضاتی که به‌صورت تومار با امضای تمامی پرسنل پالایشگاه تهیه و به‌صورت مکتوب به دکتر بانک جهت پیگیری ارجاع شد و همچنین خواست عمومی مردم که پالایشگاه را هویت این استان و همین‌طور نماد تجدد مردم منطقه می‌دانند انجام‌شده است و رئیس‌جمهور در پاسخ به خواست مردم این دستور واگذاری خصوصی پالایشگاه را لغو کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه