English

مدیر آبفای استان اصفهان خبر داد:

اجرای ۶۸ میلیون تومان خط انتقال آب در نجف آباد

مدیر آبفای استان اصفهان گفت: احداث بیش از ۵۴۰ متر خط انتقال آب ۲۰۰ میلیمتری در گلدشت با هزینه ۵۰ میلیون تومان و ۲۰۰ متر لوله گذاری خیابان حججی واقع در مرکز شهر با اعتبار ۱۸ میلیون تومان به پایان رسید و این امر بخشی از مشکلات شهروندان را برطرف خواهد نمود.

اجرای ۶۸ میلیون تومان خط انتقال آب در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، امینی اظهار داشت: اجرای این خط ۲۰۰ میلی متری در گلدشت مشکل کمبود فشار و قطعی آب روستای قلعه سفید در این محدوده را برطرف خواهد کرد و در خیابان حججی نیز خط پلی اتیلن احداثی، ۲۰ واحد مسکونی را از آب شرب بهداشتی بهره مند خواهد کرد.

وی آموزش طرح خلاقیت الگوی مصرف بهینه در سطح مدارس را از جمله اقدامات فرهنگی برنامه ریزی شده دانست و اضافه کرد: در آخرین برنامه که با حضور بیش از ۱۵۰ دانش آموز مدرسه شهید نادری با هماهنگی آموزش و پرورش و حضور کارشناسان مربوطه برگزار شد، ضمن تشریح وضعیت نامناسب آب و نزولات آسمانی در کشور، راهکارهای استفاده بهینه از این منابع مهم نیز توضیح داده شد.

مدیرکل آب و فاضلاب استان خاطرنشان کرد: در چنین برنامه هایی با توجه به نقش تصفیه خانه فاضلاب شهری در بازچرخانی آب جهت مصارف صنعتی و فضای سبز، حاضرین به خرید انشعاب فاضلاب نیز تشویق می شوند.

پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب نجف آباد پس از حدود ۱۷سال توقف، طی۲ سال اخیر با مشارکت مستقیم مردم در تامین منابع مورد نیاز مجددا احیا شده و در این مدت پیشرفت خوبی نیز داشته ولی عدم تعیین تکلیف اعتبارات پرداختی شهروندان و کمبود بودجه این پروژه را با مشکلاتی مواجه کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه