English

فرمانده انتظامی شهرستان گیلان غرب:

تأمین نظم و امنیت انتخابات، آزمونی بسیار مهم برای ناجا

فرمانده انتظامی شهرستان گیلان غرب گفت: تأمین نظم و امنیت انتخابات، آزمونی بسیار مهم برای ناجا است تأمین نظم و امنیت انتخابات، آزمونی بسیار مهم برای ناجا است.

تأمین نظم و امنیت انتخابات، آزمونی بسیار مهم برای ناجا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، جلسه‌ای با موضوع تأمین انتخابات با حضور امام‌جمعه شهرستان، فرمانده سپاه و فرماندار و مسئولان به‌طور جداگانه برگزار شد و عملکرد و نحوه انجام وظایف آنان را در بحث انتخابات مورد ارزیابی قرار گرفت.

سرهنگ محسن ویسی در جمع مسئولان شهرستان به نقش مهم پلیس در تأمین امنیت انتخابات اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف پلیس برقراری امنیت مطلوب در انتخابات است که این امر مهم با تلاش کارکنان و تعامل با اعضای شورای تأمین، معتمدین، متنفذین و بزرگان طوایف و عشایر میسر خواهد شد.

وی بر حفظ آمادگی و تلاش همه‌جانبه برای برقراری امنیت مطلوب در انتخابات تأکید کرد و گفت: باید همه شرایط برای حضور باشکوه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شود.

سرهنگ ویسی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در طول عمر این نظام مقدس همیشه سعی داشته‌اند به‌نوعی اخلال در انتخابات ایجاد کنند و سلامت انتخابات در کشور ایران را زیر سؤال ببرند که خوشبختانه با هوشیاری که در کارکنان آموزش‌دیده و باتجربه انتظامی و یار نیروهای مسلح وجود داشته از این راه توفیقی عاید آنان نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تأمین نظم و امنیت انتخابات یکی از آزمون‌های بسیار مهم است که خوشبختانه نیروی انتظامی در طول این چند سال موفق عمل کرده و کارنامه درخشانی از عملکرد خود به‌جا گذاشته است، اکنون نیز با کوله‌بار تجربه اندوخته شده از چندین انتخابات قبلی پا به عرصه انتخاباتی بسیار مهم دیگری می‌گذارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه