English

وکیل قلابی در قائم شهر دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری فردی به اتهام جعل عنوان وکالت (دخالت در امر وکالت) و کلاهبرداری در شهرستان قائم شهر خبر داد.

وکیل قلابی در قائم شهر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام اسدالله جعفری افزود: "م.ج" که به دلیل مشکلات اداری و قضایی از یکی از ادارات اخراج شده است با سوء استفاده از موقعیت سابق و اطلاعات حقوقی و اداری همچنین ارتباطات دوستانه با همکاران، خود را به عنوان وکیل دادگستری معرفی کرده بود.

وی ادامه داد: نامبرده با ظاهری آراسته در مجموعه های قضایی شهرستان های قائم شهر، بابل و آمل حاضر و با در اختیار گرفتن برگه های وکالت برخی وکلا نسبت به تنظیم قرارداد وکالت با آنها اقدام و ضمن تحصیل وجوهی به عنوان حق الوکاله و هزینه دادرسی از مردم اقدام به کلاهبرداری کرده است.

این مقام قضایی ادامه داد: شخص فوق الذکر در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران دستگیر و پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی تعدادی از شکات به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائم شهر معرفی و در حال حاضر با صدور قرار تامین مناسب در بازداشت به سر می برد.

جعفری با بیان اینکه نامبرده نسبت به اتهاماتی مانند قبول پرونده و پیگیری امور قضایی، دریافت هزینه دادرسی و حق الوکاله و حتی چاپ کارت ویزیت و معرفی خود به عنوان وکیل اقرار کرده است، تصریح کرد: متهم تاکنون بیش از 130 میلیون تومان از مردم کلاهبرداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پرونده مذکور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائم شهر مفتوح است و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه