English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

کشف بیش از ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان

ماموران انتظامی پلیس مرکز استان اصفهان در بازرسی از یک خودروی پراید تعداد 10 هزار و 620 نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

کشف بیش از 10 هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و برخورد با برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه ماموران انتظامی یکی از کلانتری های کلان شهر اصفهان در مسیر کنترل و گشت زنی محورهای مرکز استان به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسن یاردوستی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد 10 هزارو 620 نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند، افزود: در این رابطه فرد متخلف دستگیر که به همراه کالای قاچاق به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان معرفی شد.

وی ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با جرایم اقتصادی به نظریه کارشناسان در خصوص پیامدهای منفی قاچاق اشاره کرد و خاطر نشان کرد: قاچاق کالا موجب از بین رفتن صنایع و منافع ملی می شود و به صورت جدی در برنامه ریزی های اقتصادی تأثیرات بسیار منفی برجای می گذارد و از طرف دیگر قاچاق اثرات سوئی بر قیمت ارز می گذارد که پلیس با این پدیده با تمام توان و جدیت برخورد می کند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه