English

میرسلیم:

ریزگردها ناشی از چهار سال کم‌کاری دولت است

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر در چهار سال گذشته به ریزگردها رسیدگی می‌شد به وضع موجود نمی رسیدیم.

ریزگردها ناشی از چهار سال کم‌کاری دولت است
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سید مصطفی آقامیرسلیم،با اشاره به این‌که، این مسئله ناشی از چهار سال کم‌کاری در این زمینه است که سبب پیچیدگی مسائل اخیر شد، افزود: در حال حاضر باید به فکر راهکاری ریشه ای باشیم که بنده در سخنرانی خودم به آنها اشاره کردم که چگونه باید از نظر فنی چاره‌جویی اساسی کرد.
میرسلیم گفت: در حالت اضطراری باید از نیروگاه‌های پراکنده که وابسته به شبکه سراسری نباشند استفاده کنیم و مشکلات مردم را بتوان حل کرد البته در وزارت باید بررسی شود.
عنوان کرد: ابتدا باید دید که دولت علاقه دارد آمایش سرزمینی را اجرا کند، به این معنا که گمان نکنیم با نشستن در تهران تمام مشکلات حل می‌شود؛ هر استان و سرزمین دارای امکانات و موقعیت‌های است که به صورت دقیق باید شناسایی و برای شکوفایی تمام عیار به کار گرفته شود.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: هر استان قابلیت‌های خاص خود را دارد و همه آنها ارزشمند هستند و استعداد افراد استان‌ها با یکدیگر مختلف است.

وی با اشاره به این‌که در آمایش سرزمینی این مسائل بررسی می‌شود که در هر استانی چگونه است و چگونه می‌توان آنها را بالفعل کرد، گفت: در استان خوزستان منابع بسیار غنی و نیروی انسانی با استعداد داریم و این مجموعه باید به کار گرفته شود تا استان به شکوفایی برسد.

میرسلیم با اشاره به این‌که علیرغم آمادگی سیاست‌های آمایش سرزمینی و ابلاغ آنها، دولت در این جهت گام برنداشته است؛ عنوان کرد: باید اهتمام داشته باشیم به اوردن دولتی که به اجرای این سیاست ها اهتمام داشته باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به این‌که دولت چهار سال خود را اداره و کاخ ریاست‌جمهوری، دادگستری و سازمان دارایی را آباد کرده است، گفت: راه حل این مسائل اقدام در جهت سیاست‌های آمایش سرزمینی است.

وی با اشاره به راهکار دولت خود در زمینه مقابله با ریزگردها، بیان کرد: برای نهال کاری تا دیر نشده باید اقدام کرد و اگر چهار سال گذشته انجام شده بود کلی پیشرفت کرده بودیم و مساله داخلی آن حل شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه