English

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

آموزش بیش از ۲۴ هزار نفر حافظ و قاری قرآن کریم در سال۹۶

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده در سال 1396 با اجرای ششمین مرحله از طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در استان اصفهان باید 24 هزار و 500 نفر حافظ قرآن کریم تربیت شوند.

آموزش بیش از 24 هزار نفر حافظ و قاری قرآن کریم در سال96

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قاسمی اظهار داشت: بی شک‌، تربیت و تزکیه انسان‌ها، برخورداری از جامعه‌ای ایده آل و سعادت جاودانه همگان در گرو شناخت قرآن‌، انس با آن‌، کسب معارف والای آن‌، عمل به احکام و دستورات این کتاب الهی است‌.

وی با بیان اینکه در سال جدید با تصمیم سازمان اوقاف و امور خیریه یک اداره امور قرآنی در چارت سازمانی تعریف و تاسیس شده است بیان داشت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین و همچنین از اولویت های اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای برنامه های قرآنی است و همچنین در جهت پیروی از منویات مقام معظم رهبری(حفظ الله) در راستای تربیت 1 میلیون نفر حافظ قرآن کریم برعهده این سازمان قرار گرفته شده است .

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: در همین راستا باید تا پایان سال جاری با اجرای ششمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم 24 هزار و 500 نفر قاری و حافظ قرآنی در استان تربیت شوند.

قاسمی افزود: همچنین برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به همراه بستر سازی برای استفاده 3500 نفر قرآن آموز از آموزش های ستاد حفظ مجازی قرآن کریم استان، آموزش 750 نفر مربی و مدرس حفظ و قرائت قرآن کریم در استان، برگزاری دوره های تخصصی آموزش و ارتقاع سطح داوران قرآنی در رشته های مختلف از جمله برنامه هایی هستند که توسط این اداره قرآنی باید در طول سال جاری در سطح استان اصفهان اجرا شوند.

وی در ادامه برپایی محافل انس با قرآن کریم در سطح استان اشاره کرد و گفت: در همین راستا نیز با برنامه ریزی های به عمل آمده امسال تا پایان سال جاری 65 محفل ممتاز و بین المللی قرآن کریم با حضور قاریان و اساتید بین المللی قرآن کریم در سراسر استان برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه