English

جذب ۱۶۰ سرباز معلم آموزش‌وپرورش در کرمانشاه

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه از جذب 160 سرباز معلم در آموزش‌وپرورش کرمانشاه خبر داد.

جذب 160 سرباز معلم آموزش‌وپرورش در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سلیمان محبی از جذب 160 سرباز معلم در آموزش‌وپرورش کرمانشاه خبر داد و گفت: افراد واجد شرایط باید فارغ‌التحصیل در مقطع لیسانس و فوق‌لیسانس باشند.

وی اظهار داشت: دستورالعمل جذب و به‌کارگیری سرباز معلمان در سال جاری از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش ابلاغ‌شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه از جذب 160 سرباز معلم در این استان خبر داد و ادامه داد: بر اساس بخشنامه یادشده افراد واجد شرایط باید فارغ‌التحصیل در مقطع لیسانس و فوق‌لیسانس باشند.

وی ادامه داد: داوطلبان با ارائه دفترچه آماده‌به‌خدمت (برگه اعزام بدون مهر غیبت) که اعتبار آن از اول تیرماه تا اول شهریورماه سال 96 است تا 24 اردیبهشت‌ماه‌ جاری می‌توانند برای ثبت‌نام به آموزش‌وپرورش منطقه مربوط به رشته موردنیاز مراجعه کنند.

به گفته این مسوول، رشته‌های تحصیلی الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک، عمران، زیست‌شناسی، شیمی، زمین‌شناسی، ریاضی، فیزیک‌، زبان خارجه، زبان و ادبیات فارسی، آموزش ابتدایی و آموزش استثنایی رشته‌های موردنیاز آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه در سال تحصیلی 96-97 برای سرباز معلم است.

محبی بابیان اینکه در رشته آموزش ابتدایی دارندگان مدرک تحصیلی آموزش ابتدایی، علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، امور تربیتی، امور فرهنگی و مطالعات خانواده مجاز به ثبت‌نام هستند، افزود: رشته‌های تحصیلی روانشناسی تربیتی، کودکان استثنایی، روانشناسی بالینی و علوم تربیتی با گرایش استثنایی نیز مجاز به ثبت‌نام در رشته استثنایی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه