English

کیفیت محصولات فرهنگی بالا برود، مردم جذب می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: زمانی که کیفیت محصولات فرهنگی افزایش یابد، مردم خود به سمت کارهای فرهنگی جذب می‌شوند.

کیفیت محصولات فرهنگی بالا برود، مردم جذب می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه این اداره کل متناسب بانامی که دارد اقدامات مؤثری در حوزه فرهنگ و ارشاد انجام داده است، گفت: تنها بیش از 500 کانون فرهنگی و هنری مساجد داریم که عمدتاً در بخش روستایی فعال بوده و همگی به انجام کارهای فرهنگی مشغول‌اند و سعی در ارتقا فرهنگ اسلامی جامعه دارند.

جعفری افزود: سایر حوزه‌ها نیز ازجمله حوزه چاپ و نشر کتاب، هنرهایی مانند موسیقی و تئاتر و حوزه مطبوعات همگی به امر فرهنگ‌سازی مشغول هستند.

وی گفت: ما معتقدیم زمانی که کیفیت محصولات فرهنگی افزایش یابد، مردم خود به سمت کارهای فرهنگی جذب می‌شوند و نیازی به تبلیغ در این زمینه نیست و تلاش ما این است که در کنار افزایش کمی محصولات فرهنگی، کیفیت این محصولات را نیز ارتقا بخشیم.

این مسوول افزود: زمانی که کتاب خوبی چاپ می‌شود، مردم با میل و رغبت به سمت خواندن آن خواهند رفت و نیازی نیست در خصوص فرهنگ کتاب‌خوانی کاری کنیم. هرچند اقدامات بسیاری ازجمله بحث برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و جشنواره‌های کتاب مانند جشنواره بهارانه و جام باشگاه‌های کتاب نیز در این زمینه و در راستای تشویق مردم به امر کتاب‌خوانی صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی