English

با مشارکت فولاد مبارکه صورت می گیرد:

احداث قطار بین شهری مبارکه - اصفهان

شهردار مبارکه در جلسه شورای راهبری قطار شهری مبارکه - اصفهان، با قدردانی از همراهی فولادمبارکه در اجرای پروژه های عمرانی شهرستان به ویژه پروژه های فاضلاب شهرهای مبارکه و همچنین قطار شهری مبارکه به اصفهان، بیان کرد: در این راستا طرح های بزرگی از جمله راه اندازی مترو مبارکه - اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

احداث قطار بین شهری مبارکه - اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شرفا با اشاره به فعالیت ها و کارهای صورت گرفته پیرامون متروی مبارکه - اصفهان اظهار کرد: براساس مصوبه شورای ترافیک مقرر شد که مترو مبارکه - بهارستان به طول ۵۱ کیلومتر و با ایجاد هشت ایستگاه از مجتمع فولاد مبارکه آغاز و تا بهارستان در چهار سال احداث شود که بحث حمل و نقل و مترو از مهمترین اقدامات ما در این شهر بوده که در این زمینه معاونت عمرانی استانداری و فولادمبارکه همکاری خوبی با شهرداری مبارکه داشته اند.

وی با تأکید بر اینکه هزینه کلی اجرای این پروژه شامل آزادسازی، ریل گذاری، خرید واگن و احداث ایستگاه ها در مجموع ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، افزود: متروی مبارکه - اصفهان از شهر جدید مجلسی آغاز شده و در نهایت به شهر بهارستان متصل خواهد شد.

شهردار مبارکه با تأکید بر اینکه دولت، شرکت فولاد مبارکه و شهرداری در احداث این پروژه با هم مشارکت خواهند کرد، ادامه داد: ۱۰ کیلومتر از مسافت این خط مترو در شهر مجلسی و ۴۱ کیلومتر نیز در محدوده شهر مبارکه وجود دارد.

وی با بیان اینکه همه مصوبات اجرای این پروژه در جلسه کمیته راهبری اتخاذ شده است، گفت: کمیته ای با عنوان کمیته راهبری متروی شهرستان مبارکه برای تسریع در عملیاتی شدن متروی این شهرستان تشکیل شده است.

در ادامه این جلسه مدیرعامل فولادمبارکه با اشاره به سوابق این پروژه و رویکرد فولاد مبارکه در بهره برداری از شبکه های ریلی در جابجایی نیروی انسانی اعلام آمادگی نمود تا همان گونه که از ابتدا قدم بلندی در همکاری برداشته است در تداوم فعالیت ها نیز در کنار سایر مشارکت کنندگان سهم مناسبی ایفا نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی