English

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان:

فعالیت بیش از ۱۷ هزار نفر ساعت در حوزه تولید و توسعه نرم افزار

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: در سال گذشته ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت کار در حوزه تولید و توسعه نرم افزارهای داخلی و تخصصی شهرداری صرف شده است.

فعالیت بیش از 17 هزار نفر ساعت در حوزه تولید و توسعه نرم افزار

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حیدریان گفت: ۱7 هزار و ۵۰۰ نفر ساعت، کار در حوزه تولید و توسعه نرم افزارهای داخلی و تخصصی شهرداری در مدیریت تامین نرم افزار این سازمان صرف شده است.

وی با اشاره به توسعه نرم افزار گام(گردش امور مالی شهرداری)  با ۲۲۰۰ نفر-ساعت افزود: این میزان نفر ساعت جهت تولید زیرسیستم قراردادها و برقراری امکان صدور چک به صورت لیست پرداختی و سایر درخواست های توسعه صرف شده است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری به توسعه نرم افزار پگاح(پرسنلی، کارگزینی، احکام، حقوق و دستمزد)  با ۲۳۰۰ نفر ساعت- کار نیز اشاره کرد و بیان داشت: در این خصوص اقداماتی همچون تولید و راه اندازی زیرسیستم کارانه تحت وب، تولید و راه اندازی زیرسیستم ثبت احراز در برنامه کارایی، عملیاتی سازی پگاح در سازمان های وابسته به شهرداری، برقراری ارتباط این سامانه با سایر سیستم های شهرداری(باشگاه، حضور و غیاب و...)، همچنین طراحی و پیاده سازی نرم افزار پسماند خدمات شهری صورت گرفته است.

وی در حوزه پروژه های شاخص بخش تولید در سال ۹۵ به طراحی و پیاده سازی سه خدمت الکترونیکی مبتنی بر BPMS  با ۸۰۰ نفرساعت کار،  طراحی و پیاده سازی فاز یک نرم افزار ارزشیابی کارکنان شهرداری، تولید و عملیاتی سازی نرم افزار تحت وب آزادسازی، طراحی و پیاده سازی نرم افزار مدیریت پل های سطح شهر اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری همچنین از تولید بسته نرم افزار Web Framework برای تولید نرم افزارهای تحت وب شهرداری با ۷۰۰ نفرساعت- کار یاد کرد.

وی افزود: تامین و استقرار فرهنگنامه داده (Data Dictionary) شهرداری  با ۴۰ درصد پیشرفت در سال ۹۵ و طراحی زیرساخت احراز هویتSSO  متمرکز  که در فاز جمع آوری اطلاعات می باشد از جمله دیگر اقدامات این حوزه از سال گذشته تا کنون بوده است.

وی در خصوص توسعه نرم افزار بام(بانک اطلاعاتی املاک)  با ۹۰۰ نفرساعت کار نیز توضیحاتی ارائه و به همکاری این واحد در ارائه اطلاعات و عملیاتی سازی سیستم جدید شهرسازی شهرداری اصفهان با ۱۰ هزار نفر ساعت کار اشاره کرد.

حیدریان در ادامه به سایر برنامه های حوزه تولید در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه ها شامل طراحی و پیاده سازی خدمات الکترونیکی مبتنی بر BPMS، توسعه نرم افزار گردش امور مالی، طراحی و پیاده سازی زیرسیستم بایگانی اسناد حسابداری، طراحی و پیاده سازی زیرسیستم ثبت فاکتورحسابداری و توسعه و عملیاتی سازی زیرسیستم امور پیمانکاران، همچنین  طراحی و پیاده سازی و استقرار فاز ۲ و ۳ نرم افزار ارزشیابی کارکنان شهرداری، تکمیل پیاده سازی و عملیاتی سازی نرم افزار پسماند خدمات شهری و تولید بخش اندروید این سامانه و تکمیل پیاده سازی و عملیاتی سازی نرم افزار پل های سطح شهر  (در آینده نزدیک) است.

وی به دیگر برنامه های این سازمان در سال جاری اشاره کرد و افزود: توسعه نرم افزار پگاح، تامین زیرساخت نرم افزارهای موبایل، توسعه و پشتیبانی نرم افزار مدیریت Geo DB، طراحی و پیاده سازی سرویس های مکانی برای استفاده سایر سیستم ها، تکمیل و تحویل پروژه تامین و استقرار فرهنگنامه داده شهرداری و تکمیل و استقرار زیرساخت احراز هویتSSO  متمرکز، همچنین توسعه و پشتیبانی نرم افزار LMS مرکز آموزش و یکپارچه سازی سرویس های اداری و رفاه از برنامه های در دست اجرای این سازمان برای سال جاری است.

وی در پایان به تکنولوژی ها، روشها و ابزارهای مورد استفاده در تولید و تامین نرم افزارهای شهرداری اشاره و ابراز امیدواری کرد تا با تولید و توسعه نرم افزارهای مورد نیاز شهرداری، گام مهمی در خصوص ارائه خدمات سریع و بهنگام به شهروندان در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته برداشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه