English

برگزاری نمایشگاه سنگ اصفهان با حضور بیش از ۳۰ شرکت خارجی

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته با حضور 110 شرکت مطرح داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه سنگ اصفهان با حضور بیش از 30 شرکت خارجی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، در این دوره از نمایشگاه که از 25 تا 28 اردیبهشت ماه برگزار می شود، چهار سالن نمایشگاهی شامل 9000 مترمربع فضای سرپوشیده و باز، میزبان مشارکت کنندگانی از استان های مرکزی، فارس، خراسان رضوی، تهران و اصفهان خواهد بود. همچنین 30 شرکت از کشورهای چین، ایتالیا، اسپانیا و پرتغال در این نمایشگاه حضور دارند.

شرکت کنندگان داخلی، در زمینه انواع سنگ های فرآوری شده ساختمانی، صادراتی، عمرانی، تزیینی، تجهیزات و ماشین آلات، ابزار آلات سنگبری و فرآوری، معادن سنگ و تکنولوژی استخراج، تجهیزات و ماشین آلات سنگبری، خدمات و صنایع وابسته (حمل و نقل، لوازم و قطعات یدکی، تعمیر و نگهداری تجهیزات و ماشین آلات وابسته) فعالیت دارند. مراکز علمی و تحقیقاتی، انجمن ها، نشریات تخصصی و مراکز بازرگانی نیز از دیگر شرکت کنندگان این نمایشگاه هستند. شرکت کنندگان خارجی نیز در زمینه انواع سنگ های طبیعی و مصنوعی، ابزار برش، صیقل، رزین، پولیش و تجهیزات مرتبط حضور یافته اند. 

افزایش متراژ شرکت های خارجی نسبت به سال های گذشته و حضور مستقیم چندین دانشگاه از جمله دانشگاه صنعتی اصفهان از نقاط قوت این دوره است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه