English

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

امامزادگان نباید محلی برای تبلیغ فرد یا احزاب خاصی در مدت تبلیغات انتخابات شوند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای وظیفه شرعی همه ما است و باید با حضور حداکثری مردم دشمن را به عقب برانیم.

امامزادگان نباید محلی برای تبلیغ فرد یا احزاب خاصی در مدت تبلیغات انتخابات شوند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در جلسه شورای اداری ادارات اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث مایوسی دشمنان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی می شود.

وی افزود: امیر المومنین علی(ع) می فرمایند: «چهار چیز نشانه به سرآمدن دولت ها است فروگذاشتن اصول و چسبیدن به فروع، مقدم داشتن فرومایگان و عقب زدن مردمان با فضیلت و لایق»

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این انقلاب و نظام متعلق به امام زمان(ارواح نافدا) است و امیدواریم که با دست با کفایت مقام معظم رهبری(حفظ الله) این نظام اسلامی به دست حضرت مهدی(عج) برسد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه بیان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای وظیفه شرعی همه ما است و باید با حضور حداکثری مردم دشمن را به عقب برانیم.

وی خاطرنشان شد: امامزادگان نباید محلی برای تبلیغ فرد یا احزاب خاصی در مدت تبلیغات ریاست جمهوری و یا شوراهای شهر و روستا شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان یادآور شد: مردم همیشه از مسوولین جلوتر بوده و هستند و ما مسولین باید بتوانیم در آخرت جوابگوی ایثار و فداکاری مردم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه