English

وجود ١۰۰۰ تاکسی مازاد در همدان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان از وجود 1000 تاکسی اضافه بر نیاز شهر همدان در خطوط تاکسیرانی شهری خبر داد و گفت: 3هزار و 424 تاکسی در شهر همدان وجود دارد که از این تعداد 1000 خودرو اضافه بر نیازمان است.

وجود ١۰۰۰ تاکسی مازاد در همدان

به گزارش خبرگزاری موج، مهرداد خورشیدوند اظهار کرد: پس از هدفمندی یارانه ها تعداد خودروهای تاکسی در همدان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در بسیاری از خطوط تاکسیرانی با اضافه بار تعداد خودروهای تاکسی مواجهیم، افزود: در همدان 3هزار و 424 دستگاه خودرو فعال وجود دارد که تعداد 1000 دستگاه آن اضافه بر نیاز حمل نقل شهری است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان اعلام کرد: شهرداری همدان بنابر وظیفه خود و اعتبارات و اولویت های شهری، سالانه اقدام به ایجاد پایانه ها و ایستگاههای پارک سوار تاکسی و اتوبوس می کند به طوریکه از ابتدای سال 95 تاکنون 10 ایستگاه پارک سوار برای تاکسی ها ایجاد شده است.

وی با اشاره به افزایش تاکسی های خیابان شریعتی، افزود: تعداد تاکسی های این خط زیادتر از ظرفیت مورد نیاز آن است و در این راستا با همکاری و هماهنگی پلیس راهور، از 7 ماه گذشته تاکنون در ابتدای این خیابان جداکننده هایی برای انتظار تاکسی های ورودی به میدان امام(ره) تا هنگام خالی شدن خطوط تاکسیرانی خیابان شریعتی تعبیه شده و تاکسی ها می توانند به صورت دوبله پارک کنند تا نوبت به آنها برسد و در ایستگاه مربوطه که در سمت دیگر خیابانهاست اقدام به سوار کردن مسافران کنند.

خورشیدوند در ادامه گفت: به تاکسی داران و رانندگان خط خیابان شریعتی اعلام شده که در صورت تمایل بدون تشریفات اداری به دیگر خطوط انتقال یابند و در این راستا تنها 15 تاکسی اعلام آمادگی کرده اند و به منظور کاهش حجم تاکسی های این خط، به دیگر خطوط تاکسیرانی شهر منتقل شده اند.

وی همچنین تاکید کرد: برای کاهش حجم تاکسی های خطوط تاکسیرانی اقدامی در جهت افزودن تاکسی های اضافه به ناوگان تاکسی بیسیم شهری انجام شده و از ابتدای سال 95 تاکنون تعداد 200 دستگاه تاکسی به حوزه تاکسی بیسیم 1828 و 1833 منتقل شده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان از اضافه شدن 5 خط تاکسیرانی جدید به خطوط تاکسیرانی شهر همدان خبرداد و گفت: مسیرهای خیابان باباطاهر تا خیابان ابوذر، خیابان اکباتان تا قاسم آباد، پارک سوار خیابان بوعلی تا کوی متخصصین، خیابان اکباتان تا کوی علی آباد شهرک فرهنگیان و میدان آرامگاه تا میدان امام حسین(ع) خطوط جدیدی است که به تازگی ایجاد شده و در اختیار شهروندان همدانی قرار گرفته است.

وی همچنین یادآور شد: خط جدیدی در مسیر میدان بیمه تا میدان عمار و میدان 9دی واقع در کوی محمدیه نیز در کار گروه ترافیک مطرح شده و در صورت تصویب، این خط تاکسیرانی نیز در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی