English

فرمانده سپاه استان کردستان:

تمام مردم کردستان امنیت پایدار را احساس می‌کنند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: تک تک مردم کردستان از امنیت خوبی برخوردار هستند و آن را نیز احساس می‌کنند.

تمام مردم کردستان امنیت پایدار را احساس می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در یادواره شهیدان برادران نمکی که با حضور مسئولان استان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی در قبرستان تایله سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معظم برادران نمکی اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا این خطه حرف‌های ناگفته زیادی دارند و هنوز مظلومیت‌های شهدای کردستان بیان نشده است.

وی گفت: شهدای خونرنگ خطه کردستان فداکاری و ایثارگری‌های بزرگی کردند و از سر اخلاص و فداکاری شهادت را همچون جرعه‌ای آب نوشیدند و به لقا الله پیوستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: امروز همگی ما در این مکان و در جایی که برادران نمکی به شهادت رسیدند گرد هم آمدیم که به عظمت شهیدان سر تعظیم فرود آوریم و سالگرد شهادت برادران نمکی را در این مکان مقدس گرامی بداریم و به مقام آنان ادای احترام کنیم.

وی گفت: ما مسئولان به عظمت شهیدان سر تعظیم فرو می‌گذاریم و خود را خادم این ملت صبور، با عظمت و با گذشت و به ویژه خانواده‌های معظم شهیدان دانسته و خود را مکلف به خدمتگذاری آنان می‌دانیم.

سردار رجبی افزود: برادران نمکی این سه برادر شهید از سوی عوامل ضدانقلاب به اسارت در آمدند و به شدت شکنجه شدند و با بی‌رحمی به شهادت رسیدند.

شناسایی 70 خانواده سه تا شش شهید در کردستان

وی اظهار کرد: در استان کردستان 70 خانواده دارای سه تا شش شهید شناسایی شده است و امنیت حاکم بر کشور را مرهون خون پاک شهیدان می‌دانیم و برگزاری اینگونه یادواره‌ها و سرکشی از خانواده‌ها معظم شهدا وظیفه مسئولان است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: امروزه یک دنیا حرف در دل خانواده‌های معظم شهدای این منطقه وجود دارد و هر کس به هر اندازه‌ای که ارادت داشته باشد و به زیارت خانواده‌های شهدا رفته باشند این عرض بنده را تصدیق می‌کنند.

وی گفت: ما در این مکان و بر سر مزار شهدا گرد هم آمدیم که به خانواده شهیدان نمکی سرسلامتی و عرض تسلیت دوباره داشته باشیم و به هوشیاری این سه برادر شهید که در روزهای بسیار سخت همواره حضور داشتند تهنیت و تبریک خود را اعلام کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطر نشان کرد: در این مکان که همگی گرد هم آمدیم مکانی بوده که برداران شهیدان نمکی در آن حضور داشتند و به شهادت رسیدند.

همه مردم کردستان در انتخابات شرکت کنند

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به عنوان یک سرباز نظام جمهوری اسلامی به مردم استان توصیه‌ای کرد و گفت: اکنون ما یک امر حیاتی و سرنوشت‌ساز را پیش‌رو داریم و رهبر معظم انقلاب نیز به مسئله انتخابات اشاره فرمودند که حضور مردم در این انتخابات تا چه میزانی اهمیت دارد.

سردار رجبی از همه مردم استان کردستان خواست با هر سلیقه‌ای که دارند در این انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری شرکت کنند تا مردم کردستان نشان دهند که نسبت به استان‌های همجوار از یک بلوغ سیاسی بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی اظهار کرد: مردم کردستان با وجود مشکلاتی که وجود داشته و هست اما مشارکت بالایی را رقم خواهند زد و قدم نخست را برای مشارکت، هدف و خدمت در دولت بعدی بر می‌دارند و نشان خواهند داد که چه قدر از بلوغ سیاسی بالایی برخوردار هستند.

مردم در انتخابات «انتخاب اصلح» داشته باشند

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان نکته دوم و قابل تأمل در انتخابات پیش‌رو را انتخاب اصلح در میان کاندیداها عنوان کرد و گفت: مردم در چنین مقطع بسیار حساس، خطیر و در موقعیت کنونی جهانی، منطقه‌ای و کشوری فردی را انتخاب کنند که مشکلات کشور را برطرف کند.

وی بعد از مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به مظلومیت شهدای استان کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب سال 88 در سفر به استان کردستان فرمودند که شهدای کردستان مظلوم هستند چراکه خانواده‌های این شهیدان نمی‌توانستند برای آنها مراسم بگیرند و یا حتی گریه کنند و برنامه‌ای برای خودشان داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطر نشان کرد: اگر شما بپرسید مزار شهیده ناهید فاتحی کجاست؟ من به شما می‌گویم که در بهشت زهرا مدفون است چرا؟ چون خانواده شهید معظمه فاتحی فکر می‌کردند که در کردستان امنیت نیست و شهیده را به تهران بردند و به خاک سپردند.

وی گفت: پس وقتی که عظمت کار شهیدان و آثار وجودی آنها که همین برقراری امنیت پایدار است، ما نیز خوشحال هستیم

تمام مردم کردستان امنیت پایدار را احساس می‌کنند

سردار رجبی افزود: خوشحالیم که با لطف خداوند و عظمت خون مطهر شهیدان تک تک مردم کردستان از امنیت خوبی برخوردار هستند و آن را احساس می‌کنند و این دَینی است که بر گردن ما نسبت به شهیدان قرار دارد.

وی اظهار کرد: با بیان اینکه ما مسئولان کار کوچکی کرده‌ایم و کار بزرگ را کسانی کردند که امروز به این مراسم آمده‌اند، افزود: امروز یکبار دیگر آمده‌ایم که به همه خانواده‌های شهیدان فرقی نمی‌کند ادای احترام کنیم و هم‌اکنون که برای برادران شهیدان نمکی یادواره برگزار شده اما نمادین برای همه خانواده‌های شهدا عرض سلامت و سر تعظیم فرود می‌آوریم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در پاسخ به سوأل یکی از خبرنگاارن که آیا این راه شهدا ادامه دارد، گفت: قطعاً این راه شهدا ادامه دارد و این راهی است که در جلوی ما گذاشته شده و این شهیدان، «شهیدان راه تفکر، اندیشه و روشنگری» بوده‌اند و تا زمانی که اسلام در درون خود چنین چیزی را دارد راه شهدا همچنان ادامه دارد.

در ادامه این مراسم استاندار کردستان و فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و تعدادی از مسئولان استان و خانواده‌های معظم شهدا با قرائت فاتحه و عطر افشانی مزار شهدای تایله و شهیدان برادران نمکی، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند و بار دیگر به مقام شامخ و والای شهیدان ادای احترام کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه