English

حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبدیل به مرجع کشوری شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پیشتر ما در دانشگاه‌های کشور گم‌شده بودیم اما با تلاش جمعی دانشگاه اکنون در بسیاری از موارد فعالیت‌های ما به‌عنوان مرجع در کشور موردتوجه قرار می‌گیرد.

حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبدیل به مرجع کشوری شده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر حسین کریم که در دیدار با مدیران دانشکده پرستاری، مامایی سخن می‌گفت با اشاره به اینکه سال 95 سال پر چالش و سختی بوده است از تلاش برای سرعت بخشیدن به روند رو به رشد دانشگاه در این سال و وجود موانع بسیار ازجمله عقب‌ماندگی‌ها و چالش‌های زیاد خبر داد.

وی مشارکت را اصل موفقیت هر سیستم دانست و گفت: جذب مشارکت حداکثری اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان رمز موفقیت آن دانشکده است.

دکتر کریم یکی از مشکلات این دانشکده را وجود مشکلات زیرساختی در ساختمان آن عنوان کرد و گفت: در پایان سال گذشته پس از اطلاع از وجود خطراتی برای کلاس‌های آموزشی در جلسات متعدد و بررسی دقیق برنامه اجرایی مقاوم‌سازی تدوین‌شده و در مرحله اجرا قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی از پیگیری سرعت احداث دانشکده‌ها در پردیس سخن گفت و اظهار داشت: اجرای مراحل کار ازجمله اخذ کمیسیون 215 با 1000 میلیارد ریال اعتبار و باز کردن ردیف در همان سال در برنامه پنجم توسعه و نیز جذب 600 میلیارد ریال اعتبار در سفر ریاست محترم جمهوری به‌صورت اوراق تضمین‌شده با سررسید مشخص کار دشواری بود اما اکنون انجام‌شده و در حال تهیه نقشه جامع پردیس هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه