English

ستاد انتخابات روحانی از حضور حماسی مردم کرمانشاه تشکر کرد

ستاد مرکزی انتخابات دکتر حسن روحانی از حماسه حضور مردم کرمانشاه در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور طی پیامی تقدیر و تشکر کرد.

ستاد انتخابات روحانی از حضور حماسی مردم کرمانشاه تشکر کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در متن این بیانه به نقل از دکتر جلیل صحرایی، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کرمانشاه آمده است؛ مردم مؤمن، معتدل و همیشه نقش‌آفرین استان کرمانشاه بی‌تردید دوشنبه‌ای که گذشت (18 اردیبهشت‌ماه 1396) مردمان استان سرافراز کرمانشاه با استقبال باشکوه و میزبانی بی‌نظیر از یار دیرین امام و رهبری - رئیس‌جمهور محبوب حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی- برگی زرین بر پرونده عقلانیت مداری و اعتدال‌گرایی استان کرمانشاه و ایران عزیز اسلامی افزودند.

بیگمان این حضور غرورآفرین و خودجوش، سندی روشن و آشکار در اثبات شعور والای سیاسی در مردمان این دیار دلاورپرور بود. آن روز همه آمده بودند که بگویند فرق میان راه و بیراهه، عقلانیت و عوام‌فریبی، و اعتدال و افراط‌گرایی را به‌خوبی درک می‌کنند و اجازه نخواهند داد روند توسعه ایران عزیز نیمه‌کاره بماند.

بدین‌وسیله از تمامی هم دیاران همدل که در خلق این حماسه روحانی نقش‌آفرینی نمودند قدردانی می‌کنیم و باور داریم که یکایک شما بارأی به دکتر روحانی در ۲۹ اردیبهشت، بهار ۹۶ را لبریز از بنفشه و امید خواهید نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه