English

برخورد با ۹۰ قلیان سرای متخلف در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون با بیش از 90 قلیان سرای متخلف در سطح شهرستان کرمانشاه برخورد شده است.

برخورد با 90 قلیان سرای متخلف در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ رضا شیرزادی گفت: با اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر کرمانشاه از ابتدای سال با بیش از 90 قلیان سرای متخلف برخورد و بیش از 900 جام قلیان جمع‌آوری‌شده است.

وی با بیان اینکه این قلیان سراها به محلی برای تجمع افراد ناباب و پاتوق مجرمان تبدیل‌شده بودند، گفت: جمع‌آوری این قلیان سراها در محل‌های مختلف شهر کرمانشاه رضایت عمومی شهروندان را در پی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه بابیان اینکه تجمع افراد ناباب در قلیان سراها ضمن ایجاد ناامنی، چهره شهر را نیز مخدوش خواهد کرد، گفت: در راستای استقرار سلامت عمومی و اجتماعی جامعه طرح‌های انتظامی با جدیت پیگیری می‌شود.

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با قلیان سراهای متخلف در محلات را که باعث تجمع افراد ناباب شده و اسباب مزاحمت برای شهروندان را فراهم کرده است با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان گذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه