English

برگزاری مراسم نیمه شعبان در گلستان شهدای اصفهان

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از برگزاری مراسم نیمه شعبان در گلستان شهدای اصفهان خبر داد.

برگزاری مراسم نیمه شعبان در گلستان شهدای اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان قریشی اظهار کرد: ماه شعبان یکی از عجیب‌ترین ماه‌های قمری محسوب می‌شود که قداست و مبارکی این ماه شریف به جهت میلادهای نورانی آناست.

وی با بیان اینکه نیمه این ماه، ولادت منجی عالم بشریت (عج) است، افزود: باید به عنوان یک فرصت معنوی، ملکوتی و موقعیتی ارزشمند برای عبادت و تقرب هرچه بیشتر به خالق هستی است که از ره‌آورد آن کسب برکات الهی محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: از برکات نیمه شعبان این است که خدا آن را هم رده شب‌های چون شب قدر قرار داده است چرا که می‌توان مثل شب‌های مبارک قدر در مه مبارک رمضان، برای کسب برکات و خیرات بهره‌برداری خوبی کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام خجسته در آسمان‌ها زینت بسته می‌شود و فرشتگان به دعا می‌پردازند که درهای آسمان در این شب‌ها بر همگان باز می‌شود.

قریشی در پایان عنوان داشت: با توجه به تقارن نیمه شعبان 96 در پنجشنبه و جمعه، مراسم پرفیض قرائت دعای روح‌بخش و پرفیض کمیل، در نیمه‌شب احیای این شب و قرائت دعای ندبه در صبح جمعه با حضور آیت‌الله مهدوی نماینده مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام نیلی پور و ذاکرین اهل‌بیت (ع) در جوار قبور مطهر شهدا در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه