English

تحقق وعده های روحانی در کرمانشاه؛

اهل شعار نیستم با عمل به قانون اساسی عزت ایرانی را نگه می دارم

دکتر حسن روحانی خطاب به رقبای انتخاباتی اش گفت: می خواهید ایران در حصر و محاصره باقی بماند و ارتباط جوان ایرانی با دنیا قطع شود، روحانی دراین چهار سال در مقابل شما ایستاد و به پشتوانه همین مردم در آینده بازهم قانون را بی کم و کاست اجرا می کند.

اهل شعار نیستم با عمل به قانون اساسی عزت ایرانی را نگه می دارم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه؛ رئیس جمهور در خصوص وعده های دولت یازدهم به کرمانشاه ابراز داشت: در دولت تدبیر و امید، یازده هزار و 600 میلیارد تومان برای آبرسانی هزینه شده که به واسطه آن  20 هزار هکتار از زمین های منطقه با این آب ،آبیاری خواهد شد و در سال های آینده تا 120 هزار هکتار افزایش می یابد، خردادماه امسال راه آهن کرمانشاه به شبکه ریلی کشور می پیوندد، قصر شیرین منطقه آزاد خواهد شد. قطار شهری و مترو هم در دولت دوازدهم اجرایی خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که عده ای از آزادی جوانان نگران هستند، خاطرنشان ساخت: برخی از اینکه مردم ایران می توانند با مردم دنیا در ارتباط باشند، نگران هستند، اما مردم بدانید قدرت دفاعی دردولت یازدهم افزایش یافته است. ما با سلاح مخالف نیستیم ولی بدانید با کسانی که می خواهند دل مردم ایران و مردم منطقه را بهراسانند مخالفیم. قدرت ایران برای آن است که در برابر تجاوز مقابله کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما در برابر هر نوع متجاوزی می ایستیم و مقاومت می کنیم ، ولی اجازه نمی دهیم بداخلاقی های برخی مانع ازادی و آرامش دیگران بشودچرا که دوران خشونت پایان یافته است.

وی سپس با اشاره به مخالفانی که قصد بر هم زدن آرامش مراسم های حامیان روحانی را داشته اند گفت:ما اجازه نمی دهیم یک اقلیت با بلندگوهای بلند بخواهند اکثریت را منزوی کنند. شما چند درصد مردم هستید که احساس می کنید قیم مردم هستید. ما در 29 اردیبهشت به این اقلیت پاسخ می دهیم.

وی با بیان این مطلب که روحانی در 4 سال آینده اجازه نمی دهد بلندگوها در دست اقلیت ها باقی بماند، اظهار داشت: ما اجازه نمی دهم خون شهید بهشتی و شهدایمان پایمال شود، بهشتی نویسنده قانون اساسی بودتا جایی که درخصوص حقوق نجومی خودمان مطرح کردیم و آن را به بیت المال بازگردانیدم.

وی ادامه داد: ما 29 اردیبهشت برای  تساوی حقوق شهروندی تمام اقوام ایرانی می خواهیم رای دهیم. ما می خواهیم تمام ملت ایران چه شیعه و جه سنی و چه اهل حق از حقوق مساوی برخودار باشند و اجازه نمی دهیم مردم را قطعه قطعه کنید چون ما ملت صد در صد هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه