English

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

اجتماع بزرگ منتظران در ۴۰ امامزاده استان اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام زمان(عج) بقاع متبرکه سراسر استان آذین بندی می شوند و 40 امامزاده شاخص استان نیز میزبان اجتماع بزرگ منتظران هستند.

اجتماع بزرگ منتظران در 40 امامزاده استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: همزمان با دهه مهدویت و به مناسبت سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(ارواح نافدا) بقاع متبرکه سراسر استان با برگزاری ویژه برنامه هایی میزبان زائران و عاشقان امامت و مردم ولایت مدار هستند.

وی افزود: برپایی سه شب جشن میلاد حضرت مهدی(عج)، احیاء شب نیمه شعبان به همراه قرائت دعای کمیل، برپایی خیمه های معرفت و همچنین برپایی اجتماع بزرگ منتظران از جمله برنامه هایی هستند که در ایام مهدویت و به مناسبت سالروز ولادت حضرت مهدی(ارواح نافدا) در بقاع متبرکه سراسر استان برگزار می شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: ویژه برنامه اجتماع بزرگ منتظران شامل؛ برپایی نماز باشکوه جماعت در شب روز نیمه شعبان، توزیع بسته های فرهنگی بین زائران، برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار و محصولات فرهنگی با موضوع آثار مهدویت، ایجاد غرفه های مخصوص کودک و نوجوان همراه با مراسم نوشتن نامه ای به حضرت مهدی(عج)، پخش ادعیه ویژه امام زمان(ارواح نافدا) نماهنگ و سرود، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات دل نوشته، خاطر نویسی، شب شعر و کتابخوانی است که همه این برنامه ها با محوریت ترویج فرهنگ مهدویت در امامزادگان مجری این طرح برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه بیان کرد: این ویژه برنامه ها با دعوت از سخنرانان مطرح و برجسته کشوری در جهت اشاعه فرهنگ مهدویت و پیرامون شخصیت والای حضرت مهدی(عج) و همچنین وظایف منتظران منجی عالم بشریت در جوار بقاع متبرکه برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه