English

سرکشی استاندار گلستان به خانواده سه نفر از جانباختگان حادثه معدن آزادشهر

استاندار گلستان با حضور در آزادشهر به خانواده سه نفر از جانباختگان حادثه انفجار معدن زمستان یورت این شهر سرکشی و مشکلات آنها را بررسی کرد.

سرکشی استاندار گلستان به خانواده سه نفر از جانباختگان حادثه معدن آزادشهر

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر حسن صادقلو در پی دستور روز گذشته رئیس جمهور برای حل مشکلات خانواده‌های جانباختگان حادثه معدن آزادشهر، شامگاه یکشنبه 17 اریبهشت ماه در منزل سه تن از جانباختگان این حادثه حضور یافت و مشکلات این خانواده‌ها را بررسی کرد.

استاندار گلستان ضمن همدردی با خانواده این عزیزان، گفت: بنده حامل پیام تسلیت رئیس جمهوری هستم و از معدنچیان و خانواده جانباختگان این حادثه حمایت خواهد شد.

خانواده های جانباختگان نیز در جریان این سرکشی‌ها مشکلات خود را مطرح کردند که استاندار گلستان قول داد آنها را پیگیری کند.

دکتر حسن صادقلو از خانواده‌های "علی اکبر شهمرادی"، "بهرام علی هدایتی" و "حسن خلیلی" از جانباختگان حادثه انفجار معدن آزادشهر، سرکشی و با آنها گفت‌وگو کرد.

در پی حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر که مقارن ظهر چهارشنبه هفته گذشته رخ داد، 81 نفر از کارگران معدن مصدوم و 35 تن محبوس شدند و تاکنون پیکر 22 تن از تونل خارج شده و تلاش برای مشخص شدن وضعیت سایر معدنچیان محبوس شده همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی