English

مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف:

هزینه‌ها ۳ برابر شده، یارانه‌ها باید افزایش یابد

مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف گفت: هزینه‌ها 3 برابر شده است بنابراین یارانه‌ها نیز باید افزایش یابد.

هزینه‌ها 3 برابر شده، یارانه‌ها باید افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا تقوی امشب در مراسم افتتاح ستاد محمدباقر قالیباف در شهرستان نهاوند با بیان اینکه «جمنا» تصمیم گرفته از دو کاندیدای انقلابی دفاع کند، اظهار کرد: باید با انتخاب درست کشور را به سمت تعالی و پیشرفت سوق دهیم.

وی با بیان اینکه قالیباف مرد کار و عمل است، اضافه کرد: او در طول 12 سال خدمتش در شهرداری 12 روز مرخصی نگرفت و در تمام طول زندگی همچون ساعت کار می‌کرد.

مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف با بیان اینکه قالیباف قولی را نمی‌دهد که نتواند انجام دهد، افزود: او برای ریاست جمهوری خود 20 هزار صفحه برنامه دارد و این یعنی اینکه او برای کار آمده است.

قالیباف با اشاره به سه برابر شدن هزینه‌ها، افزود: وقتی برق و آب گران شده است، چرا نباید یارانه‌‎ها افزایش یابد؟ باید به تناسب افزایش هزینه‌ها به فکر زندگی مردم نیز بود.

وی توضیح داد: اینکه 70 کیلومتر مترو به 300 کیلومتر تبدیل شود، اقدام بزرگی است که قالیباف از پس آن برآمد و توانست این مهم را برای خدمات‌رسانی به مردم عملیاتی کند.

مشاور فرهنگی محمدباقر قالیباف از خدمات قالیباف در شهرداری سخن به میان آورد و با بیان اینکه کارنامه او در مدت مسؤولیتش بر کسی پوشیده نیست، تشریح کرد: باید مدیریت را به کسی داد که کارنامه او پربار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه