English

استاندار کرمانشاه:

انتخابات جلوه‌گاه بیداری اسلامی مردم ایران است

استاندار کرمانشاه گفت: انتخابات ریاست جمهوری تجسم کامل مردم‌سالاری و شکوه همیشگی حضور مردم از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بوده است.

انتخابات جلوه‌گاه بیداری اسلامی مردم ایران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، اسدالله رازانی در چهاردهمین نشست ستاد انتخابات استان افزود: در نظام جمهوری اسلامی، انتخابات همیشه یک عرصه رقابتی جدی، سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده بوده است.

وی همچنین ضمن اشاره به وضعیت ویژه منطقه و جهان در مقطع کنونی، گفت: کشور و نظام ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی با مسیری که در مبارزه با نظام ‌استکباری در پیش گرفت، مورد عداوت دشمنان متعددی ازجمله صهیونیسم بین‌المللی و جریان‌های ارتجاعی و تکفیری قرارگرفته و در این میان آنچه عامل استحکام روزافزون نظام بوده، پشتیبانی و حضور مردم در مناسبت‌های مختلف و به‌ویژه ‌انتخابات بوده است.

در ادامه یوسف شاه‌حسینی معاون سیاسی و امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان نیز بر لزوم پرهیز کامل نسبت به استفاده از ظرفیت‌های دولتی در انتخابات تأکید کرد و افزود: اصل اثبات‌شده در افکار عمومی این است که دولت پایبند و ملتزم به قانون است و از امکانات دولتی برای امور انتخاباتی استفاده نمی‌کند و ما باید با رعایت جوانب قانونی این اعتماد اجتماعی را تقویت کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه