English

در سال ۹۵ رقم خورد؛

۱۲۴میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای استان/ بیشترین تخلفات رانندگی مربوط به کمربندی شرق اهواز است

بر اساس آمار استخراج شده از 78 دستگاه تردد شمار آنلاین نصب شده در 39 محور شریانی استان، در سال 95 حدود 124میلیون تردد انواع وسایل نقلیه در این محور ها انجام گردیده است.

124میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای استان/ بیشترین تخلفات رانندگی مربوط به کمربندی شرق اهواز است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام خبر فوق گفت: از این تعداد 21درصد تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 78 درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است که محورهای بندرامام – ماهشهر و اهواز- اندیمشک پرتردد ترین و دیلم-هندیجان و ایذه- دهدز کم تردد ترین محورهای استان گزارش شده اند.

مسعود مصدقی در مراسم تجلیل از فرماندهان پاسگاه های پلیس راه با حضور سرهنگ دولتشاهی رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خوزستان و فرماندهان پاسگاه های پلیس راه سراسر استان در محل سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، افزود: متوسط سرعت در محورهای استان در ایام نوروز80 کیلومتر بر ساعت بوده است و بیشترین تخلفات سرعت غیر مجاز به ترتیب در محورهای کمربندی شرق اهواز ، دهلران-سه راهی دهلران و بیشترین تخلفات سبقت غیرمجاز به ترتیب در محورهای کمربندی شرق اهواز و بستان-چذابه  رخ داده اند.

وی اذعان داشت: در حوزه ایمنی و ترافیک نیز این اداره کل در ایام نوروز کارهای خوبی از جمله نظارت برعملکرد مراکز معاینه فنی خودروهای برون شهری، نظارت بر عملکرد شرکت های امداد خودرو، تامین 10 دستگاه خودروی سواری برای پلیس راه جهت افزایش گشت های نامحسوس و کنترل مضاعف اسناد حمل و تجهیزات ایمنی اتوبوس ها و خودروهای سواری شامل: وسایل سرمایشی و گرمایشی،کپسول آتش نشانی، چراغ گردان و... صورت گرفته است که با همکاری پلیس راه در تمام طول سال تداوم می یابد.

مصدقی خاطر نشان ساخت: در حوزه راهداری آشکار سازی 120 نقطه پرحادثه در راه های استان بوسیله تابلو قبل از سفرهای نورزی انجام شد که ان شاءالله در سال جاری با اعتبارات اختصاص یافته از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در یک برنامه پنج ساله این 120 نقطه حذف و ایمن سازی خواهند شد.

وی گفت: در نوروز امسال تخریب پل امیدیه به دیلم در اثر بارندگی شدید و سیل که از مسیرهای خروجی پرتردد خوزستان به استان بوشهر می باشد، اتفاق افتاد که با تلاش شبانه روزی راهداران و همکاری پلیس راه در کوتاه ترین زمان ممکن بازگشایی شد.

مصدقی بازگشایی و رفع انسدادها راه های مسدود شده، پاکسازی سطح راهها و آب روی پل ها، شستشوی علائم افقی و عمودی و حفاظ ها و تعویض تابلوها و گاردریل های معیوب نیز از جمله خدماتی است که توسط راهداران پر تلاش ارائه می گردد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ساخت و تجدید بنا چند پاسگاه پلیس راه شامل اهواز- سربندر، بهبهان، ملاثانی و ایذه- شهرکرد را در دستور کار برنامه های عمرانی این اداره کل عنوان نمود و افزود با تجهیز و مرمت و احداث پاسگاه های پلیس راه در محورهای مورد نیاز گامی مؤثر در ارائه پیشبرد فعالیت های پلیس راه در جهت ایجاد امنیت و ایمنی در جاده ها برداشته خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی