English

ثبت بیشترین رد صلاحیت انتخابات شورای شهر در خوزستان

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات کل کشوردرباره بیشترین رد صلاحیت ثبت شده در این دوره انتخابات شورای شهر اعلام کرد: بیشترین رد صلاحیت در استان خوزستان ثبت شد.

ثبت بیشترین رد صلاحیت انتخابات شورای شهر در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، فرهاد تجری  با بیان اینکه در این استان ۶۰۳ مورد شکایت به ثبت رسیده بود و در رتبه سوم بیشترین شکایات ثبت‌شده قرار گرفت، افزود: بعد از بررسی مجدد پرونده‌ها، ۱۴۴ مورد رد و ۹۹ مورد تایید صلاحیت شدند. این استان ۱۶ هزار و ۸۰۶ نفر نامزد انتخاباتی داشت.

وی درخصوص جزئیات شکایات مطرح شده در هیات‌های عالی استان گفت: از این تعداد شکایت، دو هزار و ۱۶۰ پرونده مورد رسیدگی مجدد قرار گرفتند که ۶۹۲ مورد تایید صلاحیت و ۶۰۹ مورد، رد صلاحیت شدند. همچنین این پرونده‌ها در ۱۰۹ جلسه مورد بررسی مجدد قرار گرفتند.

تحری اظهار کرد: در مجموع تا به امروز ۵ هزار و ۳۸۹ شکایت نسبت به رد صلاحیت‌ها در کل کشور ثبت شده است که استان آذربایجان شرقی با ۶۳۰ مورد بیشترین و استان سمنان با ۹ مورد کمترین آمار شکایات ثبت شده را دارند.

 سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات کل کشور در پایان گفت: بیشترین تایید صلاحیت بعد از بررسی مجدد، در استان البرز اتفاق افتاد که ۱۱۰ مورد بود. در مجموع ۲۵۸ شکایت در این استان ثبت شد که از این تعداد، ۱۹۴ پرونده مجددا بررسی شدند و  ۸۴ مورد رد صلاحیت شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه