English

امام جمعه تبریز:

کاندیداها برای کسب رای بیشتر با امنیت کشور بازی نکنند

امام جمعه تبریز تاکید کرد: نباید افراد برای کسب رای بیشتر با امنیت کشور بازی کنند بلکه باید بدانند که تنها حضور گسترده مردم در صحنه سبب ایجاد امنیت در کشور شده‌ و این حضور چند میلیونی نشان دهنده اقتدار کشور است.

کاندیداها برای کسب رای بیشتر با امنیت کشور بازی نکنند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه دوم نماز جمعه امروز با بیان این مطلب گفت: ایران هیچ زمانی آغازگر جنگ با دیگر کشورها نبوده‌است بلکه با همه توان برای برای حفظ کشور و دفاع از آن اقدام می‌کند . هم چنین به حمایت از مظلومان در اسلام تاکید شده‌است که کشور در راستای تحقق این امر تلاش می‌کند و از طرفی اگر ایران از مردم مظلوم حمایت نمی‌کرد و در مقابل جنایت کاران نمی‌ایستاد، آنان وارد خاک ایران نیز می‌شدند. 

وی ادامه داد: برخی اظهارنظرهای بی پایه در خصوص مدافعان حرم را محکوم و حمایت خود را از سیاست‌های دفاعی کشور اعلام می‌کنیم. 

وی با تبریک سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، وجود جوانان در کشور را سرمایه ملی دانست و افزود: در دین اسلام جوانان از جایگاه بالایی برخوردار هستند و روحیه خودباوری، توانمندی و اقتدار جوانان ایرانی مثال زدنی است لذا باید مسئولان از ظرفیت‌های آنان در اداره جامعه و نیز در ساختار علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور استفاده کنند. 

امام جمعه تبریز با اشاره به سالروز تاسیس بسیج سازندگی در 17 اردیبهشت گفت: فقر در جامعه مسئله مهمی است که بسیج سازندگی در راستای عدالت اجتماعی و توسعه کشور اقدامات بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است. 

وی شهادت مرزبانان کشور در سیستان و بلوچستان را توسط گروه‌های تکفیری در مرز پاکستان به هم وطنان تسلیت گفت و افزود: مرزداری و مرزبانی در اسلام نوعی جهاد است و ارزش والایی دارد. وزارت خارجه کشور باید از دولت پاکستان خواستار اقدامات جدی و اساسی باشد تا هرچه سریع تر متخلفان مجازات شوند. 

وی یاد آور شد: انفجار معدن در گلستان از دیگر اتفاقات ناگوار روزهای اخیر بود که جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هم وطنانمان را در پی داشت. امیدواریم امدادگران با تلاش مضاعف برای شناسایی مفقودان و نیز افرادی که در معدن محبوس شده‌اند، بکوشند و کمک رسان آنان باشند. 

امام جمعه تبریز گفت: کارگران از گروه‌هایی هستند که در شرایط سخت همیشه در کنار نظام اسلامی بوده‌اند و ضروری است مسئولان به مسائل اقتصادی و معیشت آنان توجه کافی و شایسته داشته باشند. 

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه نامزدان انتخابات از سخنان دوقطبی و تفرقه انگیز دوری کنند، خاطر نشان کرد: باید اشتغال و توجه به قشر ضعیف جامعه در اولویت نامزدان قرار گیرد و مردم را به صمیمیت و وحدت دعوت کنند و در پی حل مشکلات آنان باشند. 

وی به آنان توصیه کرد تا از سخنان تنش زا برای کسب رای چند نفر ترسو و غرب زده دوری کنند. 

 وی در پایان تاکید کرد: با داشتن رهبری شجاع و مدبر، مردم همیشه حاضر در صحنه، نیروی مسلح با تجربه و نیز تجهیزات دفاعی قوی، هیچ کشوری نمی‌تواند به خاک ایران تجاوز کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی