English

سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه:

فرصت دوروزه برای بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی

سخنگو و مسوول روابط عمومی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی پس از دریافت مراتب رد صلاحیت خود دو روز مهلت‌دارند تا اعتراض خود را به هیئت نظارت مربوطه اعلام کنند.

فرصت دوروزه برای بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رسول مرادی با اشاره به کار بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده در هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه از 7 تا 16 اردیبهشت‌ماه گفت در شش جلسه کاری 187 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و درنتیجه 107 داوطلب تائید و 78 نامزد دیگر رد صلاحیت شدند و 2 داوطلب هم انصراف دادند.

وی بابیان اینکه کار بررسی صلاحیت نامزدها با حضور خود آنان و مسوولان مراجع 4 گانه و با دقت کامل فقط بر اساس قانون انجام‌شده است گفت: هیئت عالی نظارت استان به‌عنوان یکی از موفق‌ترین هیئت‌های کشور باوجود داشتن فرصت بیشتر، 11 اردیبهشت کار بررسی صلاحیت نامزدها را به پایان رساند تا افراد رد صلاحیت شده فرصت بیشتری برای اعتراض احتمالی داشته باشند.

 وی با اعلام این مطلب که داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی پس از دریافت مراتب رد صلاحیت خود دو روز مهلت‌دارند تا اعتراض خود را به هیئت نظارت مربوطه اعلام کنند خاطرنشان کرد بر اساس اطلاعیه شماره 6 هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی از زمان دریافت مراتب رد صلاحیت خود در شهرستان‌ها و استان‌ها دو روز مهلت‌دارند تا اعتراض خود را به هیئت مرکزی نظارت اعلام کنند.

مرادی افزود: برای اعلام اعتراض داوطلبان عضویت در شوراها نیازی به حضور در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نیست و آنان می‌توانند اعتراض‌نامه خود را به شماره 02177688910 فکس نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر هم با شماره 02177688911 در تماس باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه