English

استاندار اصفهان خبر داد:

۱۹ برج ۱۴ طبقه فولاد شهر مشکل های ایمنی دارد

استاندار اصفهان گفت: پس از فرو ریختن ساختمان پلاسکو، بررسی برج های بلند فولادشهر در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که 19 برج 14 طبقه این شهر، مشکل های ایمنی دارد.

19 برج 14 طبقه فولاد شهر مشکل های ایمنی دارد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، زرگرپور، برنامه های ایمنی کوتاه مدت از جمله احداث پله فرار، تامین آتش نشانی و تجهیز آسانسورها را راهکارها و اقدام های اولیه ایمن سازی این سازه ها عنوان کرد.

وی که در جلسه شورای مسکن سخن می گفت، افزود: لازم است بازدیدهای دوره ای اداره استاندارد میز از آسانسورها و شهرداری از این مجموعه ها صورت گیرد.

استاندار اصفهان همچنین تاکید کرد: باید با تشکیل کارگروهی از شورای مسکن، شهرداری، شرکت عمران، آتش نشانی و نظام مهندسی، تک تک ساختمان ها بررسی کارشناسی، برای هر کدام راه حل و دستورالعمل های کوتاه مدت و بلند مدت تدوین شود.

استاندار اصفهان همچنین با اشاره به بحث مسکن مهر گفت: از مجموع 161 هزار واحد مسکن مهر شهری در استان اصفهان 144 هزار واحد آن افتتاح شده است.

زرگرپور با بیان اینکه 2 هزار و 310 واحد مسکن مهر در فولادشهر به اتمام نرسیده است، افزود: برنامه زمانبندی باقیمانده مسکن مهر تهیه و با سرعت و قوت بیشتر پیگیری شود.

وی با اشاره به گزارش اداره های راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شهرداری فولادشهر درباره مشکلات زیر ساختی مسکن مهر اظهار کرد: آب و فاضلاب و شرکت برق موظفند با توجه به 800 میلیارد تومانی که دولت در اختیار وزارت نیرو قرارداده است نسبت به تامین آب و فاضلاب و برق این مناطق اقدام و مشکلات را برطرف کنند.

زرگرپور تاکید کرد: باید در یک هفته آینده این شرکت ها برنامه تکمیل طرح های مسکن مهر و زمانبندی آن را ارائه و با توجه به اعتباری که در اختیار دارند اقدام کنند.

فولادشهر، یکی از شهرهای توابع شهرستان لنجان در ۲۸ کیلومتری جنوب غربی اصفهان با حدود 85 هزار تن جمعیت است.

این شهر در سال 1342 برای اسکان کارمندان ذوب آهن تأسیس شد و از سال 1363 به عنوان یک شهر جدید فعالیت خود را آغاز کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه