English

رئیس کمیسیون اقتصادی و مالی تایلند در اصفهان؛

تایلند و ایران می‌توانند روابط اقتصادی عمیق‌تر با یکدیگر داشته باشند

رئیس کمیسیون اقتصادی و مالی مجمع قانون‌گذاری تایلند بابیان اینکه دو کشور در ابتدای راه توسعه روابط اقتصادی‌اند گفت: تایلند و ایران می‌توانند روابط اقتصادی عمیق‌تر با یکدیگر در زمینه های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدماتی داشته باشند.

تایلند و ایران می‌توانند روابط اقتصادی عمیق‌تر  با یکدیگر داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، چان به همراه 8 عضو پارلمان تایلند در اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: تایلند به عنوان دروازه ورود به شرق آسیا و ایران به عنوان دروازه ورود به آسیای میانه می‌توانند روابط اقتصادی و سرمایه گذری تنگاتنگی داشته باشند.

وی با اشاره به تشکیل فدراسیون صنایع تایلند گفت: بیش از 50 سال است این فدراسیون مشغول لبه فعالیت در بازارهای بین‌المللی است و امیدواریم با اتاق بازرگانی اصفهان روابط نزدیکی تعریف شود.

وی هدف از سفر هیات پارلمانی تایلند به ایران را جمع‌آوری اطلاعات و مذاکره با مقامات ایرانی برای افزایش حجم تجارت دو کشور برشمرد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت: استان اصفهان با تولید 7 میلیون تن فولاد و دارا بودن  بزرگ‌ترین پالایشگاه و پتروشیمی زمینه مناسبی برای همکاری با تایلند دارد.

مصطفی رناسی گردشگری را یکی از مزیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری اصفهان برشمرد و گفت: گردشگران تایلند می‌توانند از  جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی اصفهان بازدید کنند.

وی خواستار برگزاری نمایشگاه متقابل در بانکوک و اصفهان از توانمندی‌های دو طرف شد و گفت: تبادل هیات های تجاری و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجاری اصفهان و تایلند می‌تواند به توسعه روابط اقتصادی منجر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه