English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

باند توزیع ارزهای تقلبی در اصفهان منهدم شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باندی که اقدام به تهیه و توزیع ارز های تقلبی می کردند دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان 200 هزار پوند تقلبی کشف شد.

 باند توزیع ارزهای تقلبی در اصفهان منهدم شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در راستای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان ارزهای تقلبی در سطح شهرستان اصفهان به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه اعضای باندی در زمینه تهیه و توزیع ارز تقلبی فعالیت می کنند، موضوع را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی و تخصصی سرانجام مخفیگاه سه نفر از متهمان را شناسائی کرده و طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه اکیپ های عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر سه نفر را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان افزود: متهمان پس از دستگیری در اعترافات خود دو نفر دیگر از همدستانشان را معرفی کردند که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با شناسائی خودروی آنان در یکی از خیابان های سطح شهر آنان را نیز دستگیر و در بازرسی از خودروی متهمان تعداد دو پک بسته بندی شده حاوی 200 هزار پوند تقلبی کشف شد.

وی ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و پنج متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی و ایجاد امنیت در بازار از اولویت های پلیس است، گفت: اصفهان یکی از قطب های صنعتی و اقتصادی کشور محسوب می شود و پلیس نیز تمام امکانات و توان خود را بکار می بندد تا امنیت اقتصادی خوبی را برای سرمایه گذاران و فعالان این حوزه فراهم کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه