English

شهردار اصفهان خبر داد:

ضریب ماندگاری گردشگر در اصفهان به ۴ روز رسیده است

شهردار اصفهان گفت: ضریب ماندگاری گردشگر در اصفهان در گذشته ۲.۵ روز بوده که با تلاش مدیریت شهری به ۴ روز رسیده و امیدواریم به ۶ روز استاندارد جهانی برسیم.

ضریب ماندگاری گردشگر در اصفهان به ۴ روز رسیده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، جمالی نژاد اظهار کرد: در شهرداری اصفهان برنامه های متنوعی با رویکردهای فرهنگی، عمرانی و ترافیکی در هفته نکوداشت اصفهان برپاشد.

وی ادامه داد: اصفهان در سه دوره تاریخی آل بویه، صفویه و سلجوقیه به عنوان یک اسطوره شهر معرفی و به عنوان یک موزه بدون سقف شناخته است.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه باید با دید کارشناسی شده به اصفهان نگاه کرد، گفت: برنامه های راهبردی متعددی از اصفهان +۲۲ تا اصفهان ۱۴۰۰ در شهرداری اصفهان برای این شهر تدوین شده است.

وی افزود: در همین راستا ضریب ماندگاری گردشگر در اصفهان در گذشته ۲.۵ روز بوده که با تلاش مدیریت شهری به ۴ روز رسیده و امیدواریم به ۶ روز استاندارد جهانی برسیم.

جمالی نژاد با اعلام اینکه جاذبه های زیادی در استان و شهر اصفهان واقع شده است، عنوان کرد: در شرق اصفهان، کویر های زیبایی هستند که جاذبه بسیار خوبی برای گردشگران اروپایی هستند در شمال نیز مناطق تاریخی و کوه های سر به فلک کشیده وجود دارد در غرب نیز سرچشمه های زاینده رود از جاذبه های سفر به اصفهان محسوب می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲۰ هزار جاذبه  گردشگری در استان و ۲ هزار مورد آن  در شهرستان اصفهان وجود دارد، تاکید کرد: با این وجود می توان گفت گردشگرانی که به اصفهان سفر می کنند به تعداد انگشتان دست از جاذبه های این استان بازدید کرده اند.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در مناطق ۱۵گانه اصفهان، ۲۰۰ محله وجود دارد که هر هفته در قالب برنامه های مختلف در خدمت آنها هستیم، تاکید کرد: ملاقات های مردمی و برنامه هر هفته چند افتتاح از جمله برنامه های موفقی هستند که باعث شده ۱۱۸۰ پروژه های عمرانی به صورت شبانه روزی انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: شهر اصفهان، شهری است که ردپای تاریخ و فرهنگ و هنر در همه جای آن وجود دارد و در همین راستا تقدیر از هنرمندان و فرهیختگان شهری نیز در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی