English

رئیس سازمان بسیج کارگری در اصفهان:

راه حل مشکلات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است

رئیس سازمان بسیج کارگری گفت: راه حل مشکلات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید ملی است و بسیج کارگری نیز در همین راستا مهم‌ترین اولویت خود را در سال جاری اقتصاد مقاومتی قرار داده است.

راه حل مشکلات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد ابراهیم کریمی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت بسیج کارگری در سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان اظهار داشت: مجلس شهدا بر اساس آموزه‌های دینی، کلام ائمه و تاکیدات امام (ره) و مقام معظم رهبری اجر فراوانی دارد و حضور در این مجلس‌ها توفیقی است که از جانب خداوند نصیب ما شده است.

وی تصریح کرد: استان اصفهان با 6 هزار و 400 شهید از قشر بسیج کارگری بیشترین شهید را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داده است. عبدالحسین برونسی یک شهید شاخص از قشر بسیج کارگری است و روز تشییع این شهید به عنوان روز بسیج کارگری نام‌گذاری شده است.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور بیان کرد: در بین شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدای شاخصی حضور داشتند و اگر آن‌ها با همت بالای خود در زمان حال حضور داشتند به سخنان ولی فقیه لبیک گفته و بسیاری از مشکلات کشور از جمله مشکلات اقتصادی دیگر وجود نداشت.

وی ادامه داد: در سال 96 از بین 32 استان کشور، شهید علی رضائیان از شهدای قشر بسیج کارگری با داشتن خصلت‌های نیکو و زندگی‌نامه پندآمیز به عنوان شهید شاخص سال انتخاب شد تا به جامعه به ویژه جامعه کارگری معرفی شود.

کریمی با اشاره به انتخابات مهم پیش‌رو اظهار داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی با تأکیدات مقام معظم رهبری بسیار مهم است که در کنار آن باید به انتخاب آگاهانه نیز توجه شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری به سخنان رهبر معظم انقلاب در سال 90 اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در آن زمان به افزایش تولید کالاها در داخل و ممنوعیت ورود کالای قاچاق به داخل کشور حساسیت ویژه‌ای داشته اما این موضوع تحقق نیافت و در این زمینه دچار یک عقب ماندگی در کشور هستیم.

وی با اشاره به سخنان نوروزی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی، گفت: رهبر انقلاب مطرح کردند "جایی که ما توان تولید داخل داریم باید کالای مشابه خارجی آن را حرام اعلام کنیم" این موضوع کار را برای دولتمردان سنگین‌تر می‌کند چرا که برای تحقق نیاز به اراده قوی دولتمردان دارد.

کریمی گفت: راه حل مشکلات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید ملی است و بسیج کارگری نیز در همین راستا مهم‌ترین اولویت خود را در سال جاری اقتصاد مقاومتی قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج کارگری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره مبارزه با کالای قاچاق گفت: بسیاری بر این عقیده هستند که دستگاه‌های تشخیص کالای قاچاق در کشور نداریم اما رهبر معظم انقلاب فرمودند "یا این دستگاه‌ها را بسازید و یا آن‌ها را خریداری کنید". توان تولید داخلی داریم فقط باید قدرت و مطالبه را با یک همت جمعی بالا ببریم.

وی گفت: امیدواریم با یاد خون شهدا انتخابات پیش رو را به بهترین نحو و با بصیرت کامل پشت سر گذاریم و نشان‌های تحقق اقتصاد مقاومتی را در سال جاری در این کشور پیاده‌سازی کنیم.

محمد رضا قربانی مسئول بسیج کارگری سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: جمعیت استان اصفهان به لحاظ جمعیتی 6 درصد از جمعیت کشور را در زمان جنگ داشت و افتخار می‌کنیم 20 درصد از کل شهدای استان اصفهان مربوط به قشر کارگری است.

وی تصریح کرد: هم‌چنین 40 درصد شهدای قشر کارگر در استان اصفهان هستند و شهید علی رضائیان شاخص‌ترین شهید بسیج کارگری کشور است که این شهید از استان اصفهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه