English

مدیرعامل شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان خبر داد:

افزایش چشمگیر تولید شرکت تارابگین ذوب آهن/ تارابگین ، صنعت ساختمان را متحول می سازد

با تلاش و همت کارکنان شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان، تولید این شرکت از 2400 تن پشم معدنی به 10 هزار تن افزایش یافت .

افزایش چشمگیر تولید شرکت تارابگین ذوب آهن/ تارابگین ، صنعت ساختمان را متحول می سازد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مدیرعامل شرکت تارابگین گفت: این شرکت در سال 54 احداث شد و در سال 56 به تولید رسید و هم اکنون متعلق به ذوب آهن اصفهان می باشد.

رخصتی افزود: ظرفیت اسمی تولید این شرکت بالغ بر 2400 تن پشم معدنی است که در قالب عایق های ساختمانی،‌ عایق های پتویی، عایق های لوله ای ، پشم فله و فنوفل است که برای سقف سوله ها استفاده می شود.

وی با اشاره به پیشرو بودن این شرکت در صنعت عایق های گرم گفت: در سال گذشته با توجه به توانمندی های بالقوه این شرکت و نیاز بازار، کوره جدیدی احداث شد که تولید این شرکت را به 10 هزار تن رساند.

مدیرعامل شرکت تارابگین افزود: محصولات این شرکت به دلیل برخورداری از استاندارد ملی و کیفیت بالا ، از بازار بسیار خوبی برخوردار است اما با این وجود جهت حفظ و توسعه بازار ، قیمت این محصولات از سال 93 تاکنون در شرایط رکود تورمی در اقتصاد کشور، افزایش نیافته است که به نوعی کاهش قیمت محسوب می شود.

رخصتی اظهار داشت: این شرکت برنامه ریزی برای دست یابی به بازار صنعت ساختمان را آغاز نموده است چرا که گستره محصولات این شرکت، در صنعت ساختمان کاربرد بسیاری دارد.

وی افزود: بر اساس مبحث 19 مقررات ملی ساختمان ،‌ بهینه سازی در مصرف انرژی در ساختمان یک الزام مهم است و در این راستا راهی به جز استفاده از پشم معدنی وجود ندارد چرا که با استفاده از آن هم خنکای دلپذیر در تابستان خواهیم داشت و در زمستان برای ایجاد گرما نیاز به مصرف انرژی کمتری می باشد.

رخصتی گفت: با توجه به عدم شناخت کافی نسبت به مزایای محصولات شرکت تارابگین در صنعت ساختمان، در سال گذشته تفاهم نامه ای با سازمان فنی حرفه ای امضاء شد که بر اساس آن مجریان ذی صلاح جهت شناخت و نصب عایق های پشم معدنی این شرکت آموزش ببینند که این امر تداوم خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه