English

آیت الله توکل:

مبعث نبی مکرم اسلام (ص) انقلاب ارزشهای اسلامی است

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری اظهار داشت: مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) انقلاب ارزشهای الهی و اسلامی است .

مبعث نبی مکرم اسلام (ص) انقلاب ارزشهای اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سیدرحیم توکل بمناسبت مبعث خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) گفت ؛ مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) انقلاب ارزشهای الهی و اسلامی است .

وی با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر اعیاد این ایام و اعیاد پیش رو به ویژه اعیاد نیمه شعبان اظهار داشت : با بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) اصول و ارزشهای الهی و اسلامی در جامعه استقرار یافت.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به برخی صفات و ویژگی های خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) افزود : بعثت رسول خدا حضرت محمد مصطفی (ص) ارزش های ضد انسانی عصرجاهلی دگرگون، و تمام رسومات جاهلی را به قوانین عادلانه اسلامی و انسانی تبدیل کرد.

آیت الله سید رحیم توکل با اشاره به عمر پر برکت نبی مکرم اسلام و برخی شرایط بسیار ویژه در دوران پیامبری ایشان تصریح کرد: تمام عمر پربرکت نبی مکرم اسلام (ص) در ترویج و احیاء فضائل اخلاقی و انسانی گذشت و تمامی رفتارها و گفتارهای نبی خدا مملو از سفارشات و آموزه های اخلاقی و دینی بود .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اصلی ترین و اساسی ترین پیام مبعث حضرت محمدمصطفی (ص) را یکتاپرستی دانست و بیان داشت : مبعث خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) بزرگترین رویداد در تاریخ بشریت است و عدالت خواهی نبی مکرم اسلام هم از مهم ترین مولفه ها در اهداف بعثت ایشان است .

استاد حوزه علمیه و دانشگاه های کشور با اشاره و با تاکید بر هرچه باشکوه تر برگزار کردن اعیاد دینی و مناسبت های مذهبی در جامعه اسلامی خاطر نشان کرد: متاسفانه در سال های اخیر برنامه ریزهای متعددی در راستای اسلام هراسی و به ویژه شیعه هراسی از سوی کشورهای غربی و عربی ترتیب داده شده است که باید در راستای حفظ و ترویج شعائر دینی و مناسبت های مذهبی برنامه ریزی دقیق و مستمری صورت گیرد و یکی از راهکارهای مقابله با این گونه تفکر ترویج و حفظ ارزشهای دینی و اسلامی است .

آیت الله سید رحیم توکل در پایان راه نجات امت اسلام و جوامع اسلامی از وجود فتنه ها و آسیب های متعدد به ویژه شرایط بسیار حساس منطقه و دنیای اسلام را وحدت امت اسلامی دانست و تاکید کرد : تحکیم وحدت انسان ها در دنیای اسلام و تکیه بر مشترکات امت اسلامی اعم از شیعه و سنی و رفع همه اختلافات تنها راه عبور از بحران ها و فتنه های پیش رو جوامع اسلامی است که باید در جهت تقویت مشترکات امت اسلام گام های اساسی و جدی برداشته شود .

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری ، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت : حضور آزادانه مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رای از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نشانه اوج اقتدار ایران اسلامی در شرایط بسیار حساس منطقه و جهان است و باید در راستای تقویت اصول و مبانی گفتمانی رهبر معظم انقلاب و جمهوری اسلامی آگاهانه و بصیر در انتخاب اصلح دقت کرد و افرادی را باید در راس امور اجرایی کشور انتخاب کرد و قرار داد که در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی