English

دومین کنگره بزرگداشت ۱۳۵ شهید دانشجوی استان لرستان برگزار شد

دومین کنگره بزرگداشت 135 شهید دانشجوی استان لرستان با حضور مسئول بسیج دانشجویی کشور و جمعی از مسئولان استانی در خرم‌آباد برگزار شد.

دومین کنگره بزرگداشت 135 شهید دانشجوی استان لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، صبح امروز و با حضور جمعی از مسوولان استانی و کشوری، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دانشجویان و اساتید دانشگاهی دومین کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان لرستان در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار شد.

در این همایش حسین محمدی‌فر مسوول دبیرخانه دومین کنگره شهدای دانشجوی استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین کنگره شهدای دانشجوی استان لرستان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنگره باهدف تجلیل از مقام شامخ 135 شهید دانشجوی استان لرستان و جایگاه والای شهادت و همچنین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ترویج و اشاعه فرهنگ والای شهادت و روحیه جهادی برگزار می‌شود.

مسوول دبیرخانه دومین کنگره شهدای دانشجوی استان لرستان رونمایی از چهار اثر فرهنگی در حوزه نشر دفاع مقدس را از بخش‌های جانبی این کنگره اعلام کرد و افزود: رونمایی از سرود حماسی دومین کنگره از دیگر بخش‌های این همایش فرهنگی است.

وی تأسی از سیدالشهدا و پیروی از فرامین مقام عظمی ولایت و مرجعیت را هدف زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بیان کرد: شهدا تا آخرین قطره خون خود در مقابل استکبار جهانی ایستادند و امروز این ما هستیم که باید راه روشن آن یاران سفرکرده را باروحیه‌ای انقلابی و جهادی زنده نگه‌داریم و در همه حال قدردان صبر و استقامت حسینی شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها باشیم.

محمدی‌فر عنوان کرد: این کنگره به همت اعضای کنگره و به میزبانی حوزه سپاه استان و با حضور روسای دانشگاه‌های سراسر استان و مدیران استانی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و بسیج دانشجویی برگزارشده است.

استان لرستان 6 هزار شهید والامقام در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس تقدیم به آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) کرده که از این تعداد 135 شهید دانشجویان دانشگاهی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی