English

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان:

لیست واحد مجمع اصولگرایان استان اصفهان به‌زودی منتشر می‌شود

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان گفت: لیست واحد مجمع اصولگرایان استان اصفهان به‌زودی منتشر می‌شود.

لیست واحد مجمع اصولگرایان استان اصفهان به‌زودی منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا باطنی گفت: کارگروه سیاسی مجمع، مصاحبه‌های خود را از شورای هماهنگی مجمع که افراد کاندیدای شورای اسلامی شهر و میان‌دوره‌ای مجلس حضور دارند، آغاز کردند.

وی با اشاره به جلسه مشترکی که بین شورای عالی و شورای هماهنگی مجمع انجام گرفت، گفت: قرار بر این شده بود که شورای عالی با 26 نفر که دو برابر ظرفیت شورای اسلامی شهر و سه نفر که سه برابر ظرفیت انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و منتخبان مجمع هستند، برگزار کنند که این جلسه شامگاه چهارشنبه در منزل آیت‌الله مهدوی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه ارائه گزارشی از اجرای فرآیند و اینکه مصاحبه 17 نفر از کاندیداها صورت گرفته و 12 نفر دیگر هم تا جمعه پایان خواهد پذیرفت، انجام گرفت، گفت: گزارشی از وضعیت موجود بین نیروهای انقلابی و ولایتمدار شهر ارائه و ضرورت داشتن لیست واحد و حمایت همه‌جانبه توسط کسانی که دل درگرو اندیشه‌های حضرت امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب داشته و دغدغه‌هایشان دغدغه مردم است و تلاش کنند ید واحدی در انتخابات باشند، به حاضران و آیت‌الله مهدوی ارائه شد.

باطنی خاطرنشان کرد: آیت‌الله مهدوی نیز به همین مسائل به‌صورت مفصل پرداخته و از همه افراد و گروه‌ها خواست تا حمایت خود را انجام دهند و در زیر این بیرق تشکل و توان خود را تعریف بکنند.

وی با بیان اینکه صحبت‌های آیت‌الله مهدوی مبین ارائه لیست واحد بود، گفت: وی به آن‌ها توصیه کرد که نبود حضور افراد در لیست نهایی، دلیل برنداشتن توانمندی یا صلاحیت آن‌ها نیست، بلکه همین اعتماد مجمع به این افراد و پذیرفتن آن‌ها در مرحله اول، نشان از شایستگی آن‌ها دارد.

دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان ادامه داد: علی‌رغم وجود شایستگی در تمامی کاندیداهای منتخب مجمع، چاره‌ای جز این وجود ندارد که از میان 26 نفر کاندیدای شورای شهر، 13 نفر و از میان سه نفر کاندیدای انتخابات میان‌دوره‌ی مجلس، یک نفر را بر پایه خرد جمعی و اختیاراتی که به شورای هماهنگی مجمع داده‌شده و مصاحبه‌های بر اساس آن در حال انجام است، انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه بر همین اساس لیست نهایی مجمع ارائه خواهد شد، گفت: پس از تهیه متنی با عنوان میثاق نامه اخلاقی که مصوبه جلسه مشترک شورای هماهنگی با شورای عالی مجمع بود، شامگاه چهارشنبه در اختیار 29 نفر کاندیدای شورای اسلامی شهر و مجلس قرار گرفت و آن‌ها نیز این میثاق نامه را امضا کردند.

باطنی اظهار امیدواری کرد: کسانی که در لیست نهایی قرار گرفتند، همه توان خود را صرف کار جمعی کنند و از کار فردی پرهیز داشته باشند. اکثر داوطلبان در مصاحبه‌های خود اعلام کرده‌اند درصورتی‌که در لیست نهایی قرار نگرفتند بنا به حضور فردی در انتخابات ندارند و در لیست دیگری هم قرار نخواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه