English

اعلام نتایج بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات شوراهای کرج

سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان کرج گفت که نتایج بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی تاپایان وقت اداری امروز دوم اردیبهشت ماه اعلام می شود.

اعلام نتایج بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات شوراهای کرج

به گزارش خبرگزاری موج از فرمانداری کرج، علی قنبر زمانی روز شنبه افزود: بررسی صلاحیت کاندیداها ابتدا در هیات اجرایی بررسی شد و در روز 23 فروردین ماه به هیات نظارت فرستاده شد و هیئت نظارت نیز در پایان مهلت قانونی که از 25 تا 31 فروردین ماه بود، نتیجه نهایی بررسی صلاحیت های داوطلبین را به فرمانداری اعلام کرده است.
وی در خصوص نحوه اعتراض داوطلبین به نتایج ، ادامه داد : بر اساس قانون انتخابات، معترضین به نتایج، در فاصله زمانی 4 روزه یعنی از سوم تا ششم اردیبهشت‌ می توانند اعتراض خود را به هیات های نظارت اعلام نمایند.
وی افزود: بر این اساس، معترضان به عملکرد هیئت نظارت بر انتخابات بخش‌ ها اعتراض خود را به هیئت نظارت شهرستان و معترضان به عملکرد هیئت‌ های نظارت در سطح شهرستان‌ های البرز نیز اعتراض خود را به هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان ،اعلام می دارند.
سرپرست فرمانداری کرج گفت: رسیدگی و بررسی نهایی هیأت نظارت استان‌ها به شکایت داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند به مدت 10 روز و از 7 الی 16 اردیبهشت انجام می‌گیرد، بنابراین اعلام نظر قطعی و نهایی هیأت نظارت استان‌ها در خصوص شکایت داوطلبان رد صلاحیت‌شده به فرمانداری‌ها از طریق ستاد انتخابات استان‌ها در 17 اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.
نظارت بر عملکرد هیأت های نظارت استان ها بر عهده ستاد مرکزی کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی