English

روحیه عشایری نباید خدشه دار شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: اگر زمانی طرح اسکان برای استقرار عشایر داده شده است، روحیه عشایری نباید خدشه دار شود.

روحیه عشایری نباید خدشه دار شود

به گزارش خبرگزاری موج، حمید ذکاء اسدی روز چهارشنبه در گردهمایی سران طوایف و معتمدین عشایر استان کرمان با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه عشایر ذخیره انقلاب هستند گفت: عشایر نباید دولتی شوند و در اجرای تمامی طرح ها درباره حوزه های عشایری، روحیه عشایر باید حفظ شود.
وی تاکید کرد: حکومت ها همیشه زمانی موفق بودند که می توانستند نظر مثبت عشایر را به خود جلب کنند.
اسدی با اشاره به اینکه عشایر می توانند به استان و شورای تامین استان کمک کنند گفت: بسیج، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران آمادگی لازم را برای کمک به عشایر دارند.
معاون استاندار کرمان خاطرنشان کرد: همیشه معضلات امنیتی استان توسط عشایر گره گشایی شده و در زمان وقوع شرارت در مناطق صعب العبور از کمک عشایر استفاده می شده است.
وی گفت: سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از فرزندان عشایر استان کرمان، منطقه را آرام می کند و امینت را در چندین کشور برقرار می کند.
ذکاء اسدی همچنین با اشاره به موضوع انتخابات 29 اردیبهشت گفت: شرکت باشکوه مردم و حضور هرچه بیشتر عشایر در انتخابات و پای صندوق های رای می تواند تضمین کننده امنیت داخلی و خارجی کشور باشد.
اسدی اظهار کرد: در کوه ها و دشت های استان کرمان امنیت داریم زیرا عشایر همیت اسلام، دینی، ملی و میهنی خود را حفظ کرده اند و بر مبنای آن حرکت می کنند.
این نشست با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان و سران طوایف عشایر در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد.
22 هزار خانوار عشایر با جمعیتی بالغ بر 110 هزار نفر در استان کرمان حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه