English

شهردار اصفهان خبر داد:

تلاش برای حذف محرومیت از چهره مناطق کم برخوردار

شهردار اصفهان در پنجاه و سومین برنامه "هرهفته، چندافتتاح" اظهار کرد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات با اجرای پروژه های متنوع عمرانی، خدماتی، تفریحی در مناطق 15 گانه شهر در دستور کار است.

تلاش برای حذف محرومیت از چهره مناطق کم برخوردار

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جمالی نژاد با اشاره به افتتاح پروژه های منطقه 14 افزود: سال گذشته عملیات اجرایی بوستان رضوان برای ایجاد نشاط و شادابی بین اهالی منطقه 14 در دست اجرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تجهیزات بوستان رضوان مانند سایر بوستان های مرکزی شهر است، عنوان کرد: در این بوستان سایت اسباب بازی ویژه کودکان و وسایل حرکت درمانی و... وجود دارد.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه آزادسازی بوستان رضوان با اعتباری حدود یک میلیارد تومان انجام شده است، اضافه کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی بوستان رضوان با مبلغ 2 میلیارد و 500 هزار تومان تکمیل شد.

 جمالی نژاد تاکید کرد: با توجه به درخواست اهالی منطقه یک ورزشگاه همجوار بوستان رضوان برای ارتقا نشاط بین اهالی نیز احداث می شود.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه خیابان جنب حرم حضرت زینب (س) تکمیل و دراختیار شهروندان قرار گرفته شد، ادامه داد: همچنین ادامه خیابان مهدیه برای روان سازی ترافیک با اعتباری بیش از 3 میلیارد تومان احداث شد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: برای آزادسازی این پروژه نیز بیش از 3 میلیارد تومان نیز هزینه شد.

وی با بیان اینکه باید سرانه فرهنگی و فضای سبز منطقه 14 برای جوانان و نوجوانان افزایش یابد، گفت: درهمین راستا امروز عملیات اجرایی بوستان و مجموعه مذهبی – فرهنگی خیابان ابوریحان بیرونی آغاز شد.

شهردار اصفهان با تاکید براینکه 15 میلیارد تومان برای عملیات اجرایی بوستان ابوریحان بیرونی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: مجموعه فرهنگی – مذهبی خیابان ابوریحان بیرونی نیز با هزینه 6 میلیارد تومان احداث می شود.

وی با تاکید بر اینکه پروژه های امروز با هزینه ای بیش از 32 میلیارد تومان اجراشده است، عنوان کرد:درهر برنامه افتتاح دهها میلیارد تومان پروژه به بهره برداری می رسد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه زائران و گردشگران بسیاری برای زیارت حرم زینب (س) به این منطقه می آیند، گفت: از همین رو توسعه حرم حضرت (س) زینب نیز به صورت مشارکتی در دست قرار گرفته است.

شهردار اصفهان افزود: تمام تلاش خود را به صورت جد برای تکمیل پروژه ها و اجرای پروژه های که در شهر نیاز است به کار گرفته ایم تا شهروندان در آسایش خاطر زندگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه