English

گشایش نمایشگاه دام، طیور، دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام در اصفهان

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام عصر دیروز در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان افتتاح شد.

گشایش نمایشگاه دام، طیور، دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، این نمایشگاه با حضور 142 شرکت کننده از سراسر کشور در چهار سالن با مساحتی بالغ بر 9 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی تا روز جمعه یکم اردیبهشت ماه سالجاری ادامه دارد.

نمایندگان استان های اصفهان، تهران، یزد، مرکزی، گلستان، خراسان رضوی، لرستان، البرز و مازندران در این نمایشگاه به ارائه دستاوردها و خدمات جدید خود در زمینه های دامپروری، تأسیسات، تجهیزات، ماشین آلات صنعتی دام و طیور، داروهای دامپزشکی و لابراتوارها و تجهیزات دامپزشکی، خوراک، افزودنی ها و مکمل های خوراکی دام و طیور، ژنتیک و اصلاح نژاد دام و طیور می پردازند.

همچنین 6 شرکت از کشور آلمان در پاویون نمایشگاهی این کشور در زمینه تولید دستگاه های بسته بندی علوفه، تولید پلاک های شناسایی دام، صادرات و واردات دام زنده، تولید خوراک دام و عرضه تجهیزات نگهداری دام و یک شرکت از کشور ترکیه در زمینه تولید واکسن و سرم های دامپزشکی به ارایه محصولات و تکنولوژی های خود می پردازند.

قرار گرفتن شرکت های فعال در زمینه ژنتیک و اصلاح نژاد در سالنی به صورت مستقل، افزایش حضور مشارکت کنندگان بخش تجهیزات، حضور برندهایی در زمینه کفپوش دامداری ها و روشنایی سالن های مرغداری، برگزاری 9 همایش تخصصی همزمان با نمایشگاه با حضور اساتیدی از کشورهای ایران، اتریش و آلمان از ویژگی های نمایشگاه امسال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی