English

تاکسی‌های نو در راهند؛

خروج ۸۵۰ دستگاه تاکسی فرسوده شهر کرمانشاه از چرخه حمل‌ونقل

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت:850 دستگاه تاکسی فرسوده شهر کرمانشاه از چرخه حمل‌ونقل خارج شد و تاکسی‌های نو جایگزین آن‌ها شدند.

خروج 850 دستگاه تاکسی فرسوده شهر کرمانشاه از چرخه حمل‌ونقل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی نوسازی ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه  را از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال جاری عنوان کرد  و افزود: طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه از سال گذشته آغاز شد و در این مدت عمر ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه  از 9 سال  به 7  سال کاهش یافت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به اینکه در ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری کرمانشاه یک  هزار و 500 دستگاه تاکسی فرسوده با عمر بیش از 10 سال  وجود دارد خاطرنشان  کرد: از این تعداد 850 نفر موفق به تبدیل به احسن تاکسی خود شده، و 650 نفر  نیز به بانک‌های عامل جهت طی فرآیند تعویض معرفی‌شده‌اند.

وی درباره وضعیت نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر کرمانشاه اظهار داشت: در سال گذشته حدود 850 دستگاه تاکسی در شهر کرمانشاه نوسازی شده است، که از این تعداد 800 دستگاه را پیکان‌های فرسوده ناوگان تاکسیرانی تشکیل می‌دادند.

سلیمانی با اشاره به اجرای طرح اعطای 20 میلیون تومان وام برای هر دستگاه تاکسی فرسوده توسط دولت، گفت: در این طرح 20 میلیون تومان وام با سود 16 درصد و با آورده 5 میلیون تومان به مالکان تاکسی‌های فرسوده تعلق می‌گیرد، همچنین خودروی اسقاطی این افراد به مبلغ 5 میلیون تومان خریداری می‌شود که این فرصت خوبی برای تاکسی‌داران است تا تاکسی‌های فرسوده خود را نوسازی نمایند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با تأکید بر عزم جدی این سازمان برای نوسازی ناوگان فرسوده شهر کرمانشاه  در سال جاری افزود: امیدواریم با توجه به دستورالعمل وزارت کشور و ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور در خصوص مهدویت تردد برای خودروهای  فرسوده با عمر بیش از 10 سال، طی فرصت باقیمانده بتوانیم به اهداف موردنظر سازمان برسیم و موفق به نوسازی تمامی تاکسی‌های ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه بشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی