English

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان خبر داد:

چشم انداز نوید بخش ذوب آهن اصفهان در سال ۹۶

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به نامگذاری سال 96 با عنوان اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال گفت : تاکیدات مقام معظم رهبری و تجربیات سالیان گذشته نشان می دهد که برای پیشرفت هیچ راهی جز اتکاء به توانایی های داخلی نداریم همچنان که کشورهای پیشرفته نیز همین مسیر را طی نموده اند.

چشم انداز نوید بخش ذوب آهن اصفهان در سال 96

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، صادقی در گفتگو با خبرنگارموج گفت: بر این اساس ذوب آهن اصفهان برای بازگشت به جایگاه اصلی خود در صنعت فولاد کشور باید بر امکانات و توان کارکنان خود متکی باشد.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان از چنان جایگاهی برخوردار است که کارکنان آن هیچ گاه تعصب و علاقه به آن را از دست نمی دهند و اینجانب نیز به همین جهت برای دومین بار به این شرکت آمدم و با کمک همکاران و با به کار گیری همه امکانات و سرمایه های شرکت سعی خواهیم کرد که ذوب آهن را به شأن و جایگاه واقعی و شایسته آن برگردانیم.

صادقی با اشاره به شرایط عمومی ذوب آهن در سال 95 یادآور شد : سال قبل با تمام مشکلات و سختی ها موفق شدیم اغلب تعهدات خود را انجام دهیم . در سال گذشته با اقدامات مختلف ،‌شرایط شرکت رو به بهبود قرار گرفت و زیان شرکت کاهش یافت.

 مدیرعامل ذوب آهن با تحلیل شرایط شرکت و ارتباط آن با شرایط عمومی اقتصادی کشور، اقتصاد جهانی و به ویژه بازار فولاد،  افزود: مشکلات ذوب آهن به طور عمده ناشی از شرایط بیرونی است و عدم تحقق اهداف اصلی آن در سال 95 نیز تا حدی مرتبط با بازار مصرف فولاد در داخل و خارج کشور و همچنین گران شدن زغال سنگ در داخل و خارج کشور بود. در این زمینه مشکلات کوره بلند و کاهش تولید شرکت نسبت به اهداف تعیین شده را نیز نباید فراموش کرد.

وی با اشاره به برنامه های شرکت در سال 96 و تاکید بر اقتصادی شدن فعالیت های ذوب آهن، ابراز امیدواری نمود که در سه ماهه اول سال جاری زیان دهی شرکت به پایان برسد.

وی چشم انداز سال 96 را بسیار امید بخش توصیف نمود و گفت: خوشبختانه قیمت های جهانی محصولات فولادی بهبود یافته و تثبیت شده است. البته بازار داخلی با رکود مواجه است اما با تاکید بر صادرات می توان شرایط را مدیریت کرد ضمن اینکه بازار داخلی نیز همواره در رکود باقی نخواهد ماند.

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه