English

استاندار خراسان جنوبی: حضور حداکثری مردم پای صندوق رای برای نظام حیاتی است

استاندار خراسان جنوبی گفت:حضور پرشور مردم پای صندوق رای برای نظام امری حیاتی است، مجریان انتخابات زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق رای را فراهم کنند.

استاندار خراسان جنوبی: حضور حداکثری مردم پای صندوق رای برای نظام حیاتی است

به گزارش خبرگزاری موج، سید علی اکبر پرویزی روز سه شنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: همه تلاش ما باید صرف ایجاد زمینه لازم برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات شود.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم و صیانت از آرا مردم به عنوان حق الناس تاکید دارند و باید وظیفه خود برای تحقق منویات معظم له را به درستی عمل کنیم.
وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات با حضور حداکثری، قانونمند، سالم و شفاف مد نظر دولت تدبیر و امید است، تاکید کرد: مجریان و ناظران انتخابات حق ورود به ستادهای انتخاباتی و دفاع له یا علیه هیچ فردی ندارند.
وی اظهار کرد: نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به هیچ وجه حق ورود به بحث انتخاباتی و دفاع یا مخالفت از کسی ندارند.
پرویزی ادامه داد: در استفاده از امکانات بیت المال توجه ویژه ای شود، مراقبت کنیم در این حوزه به اعتماد عمومی خدشه ای وارد نشود.
استاندار خراسان جنوبی در ادامه با بیان نقش با اساسی روابط عمومی ها در نهادها و سازمان های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... بیان کرد: دستگاه های اجرایی و خدماتی با سختی و کمبودهای موجود کار می کنند، اگر این فعالیت ها به درستی بیان نشود جامعه از این اقدامات بی خبر خواهد بود.
پرویزی گفت: این بی خبری ها به گونه ای در ذهن افراد تداعی می شود که گویی کارکنان دستگاه اجرایی کاری نکرده اند و حقوق بگیر صرف هستند.
وی ادامه داد: روابط عمومی ها تلاش کنند، عملکرد دستگاه ها به خوبی منعکس شود، فعالیت مناسب روابط عمومی جایگاه آن را تاثیرگذار می کند.
وی یادآور شد: اقتدار جدای از قدرت شخصی است،آگاهی و داشتن اطلاعات در حوزه کاری موجب اقتدار می شود، هر مدیری اگر در حوزه کاری اش آگاه باشد همه مجموعه به او احترام می گذارند در غیر این صورت تاثیرگذار نخواهد بود.
پرویزی تصریح کرد: جایگاه را عناوین سازمانی ایجاد نمی کند،اگر فردی در مجموعه اداری تاثیرگذار باشد هر عنوانی داشته باشد مورد احترام همه است.
وی تاکید کرد: دوره آموزشی مستمر برای مدیران و کارکنان روابط عمومی دستگاه های اجرایی برگزار شود، گواهی نامه مربوط برای افراد صادر شود.
استاندار خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: استفاده از ابزار نوین، نوع انتشار مطلب و ... هنر است و این هنر ذاتی نیست بلکه اکتسابی و باید ظهور و بروز داده شود.
پرویزی یادآور شد: ارتباط بین روابط عمومی دستگاه های اجرایی و خبرگزاری ها تقویت شود.
وی افزود: شفاف سازی و نحوه دسترسی مردم به خدمات دستگاه های اجرایی از وظایف روابط عمومی هاست، فضای الکترونیک در سیستم ها ایجاد شود تا اگر مشکلی برای مردم در روند اداری ایجاد شد به راحتی رصد و رفع شود.
وی اظهار کرد: روابط عمومی ها اقدامات انجام شده را واقع بینانه بیان و از بزرگ نمایی کارهای انجام شده بپرهیزند.
وی تصریح کرد: فضای مجازی در دستگا ه های اجرایی به گونه ای تعریف شود که صرفا کار اطلاع رسانی و بیان فعالیت های دستگاه باشد.
در این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی و تعدادی از مدیران رسانه های ارتباط جمعی و نمایندگان روابط عمومی دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه