English

مراسم سان و رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد

هم‌زمان با 29 فروردین سالروز روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، مراسم سان و رژه نیروهای مسلح باشکوه هر چه تمام‌تر در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب و سرپل ذهاب برگزار شد.

مراسم سان و رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، به مناسبت روز ارتش یگان‌های نمونه نیروی زمینی ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و مرزبانی به اجرای مراسم رژه در بزرگراه حضرت امام خمینی (ره) کرمانشاه پرداختند.

بر پایه‌ی این گزارش، ادای احترام امام‌جمعه، استاندار، اعضای شورای تأمین و فرماندهان نظامی و انتظامی به یادبود شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس آغازگر برنامه‌های این مراسم در بزرگراه حضرت امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه بود.

اجرای نمایش رزمی و توانمندی تکاوران تیپ 35 در جنگ‌های چیرکی و تن‌به‌تن که با اجرای حرکات رزمی همراه بود گوشه‌هایی از آمادگی و توان بالای ارتش در دفاع و حراست از امنیت و آرامش کشور را نمایان کرد.

همچنین اجرای حرکات هماهنگ و سریع در هدف‌گیری و شلیک توسط تیپ 35 واکنش سریع از دیگر بخش‌های باشکوه این مراسم بود.

پرش چتربازان نیروی زمینی ارتش از تیپ 55 هوابرد شیراز همراه با رژه هوایی بالگردهای هوانیروز کرمانشاه از بخش‌های قابل‌توجه این مراسم بود که ضمن بیان اقتدار ارتش و توان بالای نظامی آن در برقراری امنیت آسمان کشورمان، حاضران در میدان را به وجد آورده بود.

اولین یگانی که پس از استقرار یگان رزم نوازان از مقابل جایگاه رژه رفت و در رأس خود تعدادی از جانبازان ویلچری را داشت یگان نمونه شهدا بود که تمثال‌های شهدای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران را در برداشت.

رژه یگان وحدت متشکل از نیروهای ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیج، هوانیروز، مرزبانی و پدافند هوایی و به دنبال آن رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح از مقابل کلام‌الله مجید و تمثال حضرت امام (ره) و تمثال مقام معظم رهبری ادامه بخش این آیین بود.

در ادامه یگان‌های نمونه پیاده و موتوری فرماندهی ارشد ارتش در غرب کشور، یگان بهداری، یگان‌های موتوری ناجا، یگان امنیت امام علی (ع) سپاه، یگان ارتباط سیار فرماندهی تیپ 35 واکنش سریع، گروه 404 فاوا، یگان فوق سنگین پشتیبانی منطقه غرب ارتش، یگان 281 زرهی با نمایش سلاح‌های تیربار دوشگا، خمپاره‌انداز، تجهیزات توپخانه‌ای، مخابراتی و پدافند هوایی، تانک و نفربر رژه رفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه