English

استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

اتمام بازسازی خانه‌های روستای چنار قبل از آغاز فصل سرما

استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه هر آنچه در توان داریم برای خدمت‌رسانی و بازسازی مناطق سیل‌زده انجام خواهیم داد، گفت: ان شاءالله بازسازی خانه‌های روستای چنار را قبل از آغاز فصل سرما تمام می‌کنیم.

اتمام بازسازی خانه‌های روستای چنار قبل از آغاز فصل سرما

به گزارش خبرگزاری موج، اسماعیل جبارزاده در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه حادثه سیل روستای چنار در بازه زمانی 10 دقیقه با بارندگی، وقوع سیل و قطع شدن بارندگی اتفاق افتاده است، افزود: جاری شدن سیل در این روستا موجب تخریب 12 خانه و جان باختن ساکنان خانه‌ها شده و همچنین چند خانه دیگر نیز آسیب‌دیده‌اند، درمجموع 20 نفر از اهالی روستا طی این حادثه جان باخته و 30 خانه تخریب و آسیب‌دیده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شدت حادثه در روستای چنار به حدی بوده که از یک خانواده هفت نفری یک نفر جوان باقی‌مانده است، اضافه کرد: در راستای بازسازی و کاستن آلام حادثه دیدگان، تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در راستای جابجایی خانه‌های تخریب‌شده و آسیب‌دیده از سیل، زمین جایگزین از اراضی ملی اختصاص یافته و ان‌شاءالله بازسازی خانه‌های روستای چنار را قبل از آغاز فصل سرما تمام می‌کنیم.

محمد سعیدی کیا، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم آذربایجان شرقی، گفت: بنیاد مستضعفان در راستای تسریع در بازسازی مناطق سیل زده علی‌الخصوص روستای چنار شهرستان عجب‌شیر، آماده همکاری و ارایه کمک ها برای بازسازی خانه ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه