English

همزمان با سراسر کشور؛

رژه نیروهای مسلح در استان گلستان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور در روز ارتش، در استان گلستان نیز مراسم رژه یگان‌های پیاده و موتوری مستقر در استان گلستان برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح در استان گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی مسلح، مراسم رژه یگان‌های پیاده و موتوری مستقر در استان گلستان همزمان با سراسر کشور در 3 شهر استان برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که نمایندگان دیگر نیروهای مسلح استان و شماری از مردم و مسئولان استانی نیز حضور داشتند، گوشه‌ای از توانمندی‌های نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شد.

استاندار گلستان، فرمانده آجا در استان های گلستان و مازندران، فرمانده سپاه نینوا و دیگر مسئولان نظامی و انتظامی استان نیز در این مراسم حضور داشتند و یگان‌های مستقر در میدان از جلوی جایگاه رژه رفتند.

رژه نیروهای مسلح در استان گلستان برگزار شد

همچنین امروز در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه یگان‌های نیروهای مسلح با محوریت ارتش در شهرستان‌های مختلف استان گلستان مانند آزادشهر و گنبدکاووس نیز برگزار شد.

نیروهای مسلح مستقر در استان گلستان، امروز بار دیگر با برپایی رژه، انسجام نیروها و توان نظامی و نمایش قدرت به مردم در صحنه‌های عملیاتی را به نمایش گذاشتند.

رژه نیروهای مسلح در استان گلستان برگزار شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی