English

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد

کشف ۶۰۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان گرمسار

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 6 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در گرمسار خبر داد.

کشف 6000 لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان گرمسار

به گزارش خبرگزاری موج، سردار روح‌الامین قاسمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه، از کشف 6 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرک صنعتی فجر گرمسار خبر داد و اظهار داشت: یک دستگاه تریلی و یک خودرو پژو 405 در حوالی شهرک صنعتی فجر گرمسار به‌صورت غیرعادی در حال تردد بودند که از سوی یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار دستور توقف گرفتند.

وی با اشاره به اینکه این دو خودرو برخلاف دستور توقف مأموران یگان امداد با بالابردن سرعت اقدام به فرار کردند افزود: خودروی مأموران یگان امداد در عملیات تعقیب و گریز با خودروی مجرمان برخورد کرده و پس از فرار مجدد متخلفان، مأموران به لاستیک‌های هردو خودرو شلیک کرده و مانع از حرکت آنان شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: سرنشینان هر دو خودرو دستگیر و 6 هزار لیتر گازوئیل از تریلی مذکور ضبط شد.

سردار قاسمی با تأکید بر اینکه نظارت مستمر نیروی انتظامی و امنیتی استان سمنان در جاده‌های بین‌شهری وجود دارد، ابراز کرد: مبارزه با قاچاق یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مأموریت پلیس است و گشت‌های انتظامی شهرستان گرمسار همواره محور بین‌المللی تهران- مشهد را کنترل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دی‌ماه سال گذشته نیز 7 هزار لیتر سوخت قاچاق در گرمسار کشف شد افزود: نیروی انتظامی و نیروهای پلیس همواره برای مقابله با پدیده شوم قاچاق آماده بوده و اجازه سودجویی به افراد خلاف‌کار و مجرم را نخواهند داد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه محور ارتباطی استان سمنان ازجمله محورهای ترانزیت کشور محسوب می‌شود گفت: در محور ارتباطی استان سمنان سالانه 20 هزار مسافر و گردشگر عبور می‌کنند.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه از سال 94 طرح شناسه دار کردن انبارها در استان سمنان اجراشده تصریح کرد: این طرح به‌صورت پایلوت کشوری در استان سمنان اجرا شد و طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان به‌صورت جدی اجرا می‌شود و افزایش کشفیات در این زمینه یکی از نتایج آن بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی